poniedziałek, 16 sierpnia 2021

O tym jak to mohery się rzuciły na ratunek kukizowi.

 

Niebieskości, to jest moja paleta. Łączone innymi kolorami pokrewnymi, intensywne i przetarte, w szkliwie i meblach oraz obrazach przeważają.  Lubię. Podświadomość to jest siła, mogę mieć inne plany ale zawsze wyjdzie niebieski. 

Minął dokładnie tydzień od naszego powrotu, tydzień podczas którego odpoczywałam w domu. Niespiesznie sprzątałam, prałam , przesadzałam kwiaty i malowałam meble w teatrze. Dziś ostatni dzień na przesadzanie kwiatów, bo od jutra jakaś masakryczna przewałka w pogodzie. Łikend przespałam. Dosłownie, chyba mi organizm wyhamował. W międzyczasie same chujowe informacje z kraju tutejszego a od wczoraj ze świata- Kabul. Przez dwadzieścia lat Afgańczycy nie przysposobili się do demokratycznych rządów, widocznie wolą talibowy fundamentalizm, i ... święty spokój, bo w zasadzie w życiu zwykłego obywatela nic się nie zmieniło. I w tym kontekście moi pobratymcy nie dorośli do demokracji. Amerykanom można wiele zarzucić, jak to mocarstwu ale lepiej mieć ich po swojej stronie. Pis tego nie rozumie, wyznawcy pisu teraz obrzucają Amerykę błotem. Jedyne co może zadziałać, to postraszyć sankcjami, wycofać wojska, zastraszyć i pokazać, gdzie nasze miejsce. Bo niektórym się wydaje, że będąc polską można wszystko i wszystkich obrażać i można się stawiać na równi z największymi gospodarkami świata.  Otóż nie można. Nawet jeśli ma się wiarę w cuda, że matkaboska pomoże a święty Jan Paweł załatwi, bo bliżej stwórcy urzęduje(to jest cytat !!! to nie są żarty). I czegoś tu nie rozumiem, katolicy ?! otóż skąd to święte oburzenie w stosunku do Talibów, ich przestrzegania koranu, reguł boskich bleble przecież Wy MACIE TAK SAMO?? tam kobiety to podludzie, nie mogące studiować, chodzić w sukienkach, po ulicach bez mężczyzny czyli pana i władcy i tu kobiety nie decydują o własnym ciele, mają być wychowywane w cnotach niewieścich i mają się rozmnażać, siedzieć w domu - za to się płaci 500 złotych i najlepiej zapomnieć o karierze zawodowej...biskupi głoszą to publicznie i piętnują Strajk kobiet i inne organizacje kobiece.

Pis traci poparcie. Spada mu poparcie  w sondażach. Prawica się rozpada. I już nie wiem czy to dobre wieści czy przerażające, bo znów coś wymyślą, zrobią nagonkę, będą jednoczyć wyznawców wokół jakiejś chorej sytuacji. Ech.

ps

ojojoj jakie nerwy i święte moherowe oburzenie, Nikt o zdrowych zmysłach nie popiera hejtu. Ale dowcip polega na tym, że pan kukiz sam o sobie powiedział per szmata w razie, gdyby sprzedał się jako polityk. Internety z ochotą cytują jego własne słowa, bo internety tak mają, że niczego nie zapominają. I dlatego obecne demokratyczne na wskroś władze się za internety wezmą, zaraz po wolnych mediach a przy okazji przepchną kolejną bandycką ustawę, tak jak teraz o  wycince lasów państwowych. 

O szkole jeszcze nie myślę, ale przecież docierają do mnie posunięcia niejakiego ministranta. Czas się hibernować.


21 komentarzy:

  1. Czy uczenie dzieci samodzielnego myslenia bedzie karalne? Bo jakos wszystko do tego zmierza, polska mlodziez ma byc poboznym BMW, a nie jakimis oszalalymi feministkami czy innymi buntownikami bez powodu. Nie zazdroszcze Wam nauczycielom wyzwan. Wierze za to, ze sie nie poddacie, nie odpuscicie wychowywania dzieciakow na porzadnych samodzdielnie myslacych Polakow, bo rodzice to juz niekoniecznie sie staraja, dla nich wazne, ze z pincetplusda na piwo wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, otóż ja dopóki uczę to oczywiście masz moje słowo honoru!!! natomiast pytanie brzmi do kiedy pouczę? bo przyznam szczerze, że zawsze to lubiłam, przeciez jestem dyrektorem ośrodka kultury, nie muszę uczyć ))))ale teraz już chyba ... nie lubię.

      Usuń
  2. gdzieś tam w tekście Polska z małej literki - to celowy zabieg, czy przypadek?
    Bo będąc Polską - można wiele, a bez niej - jeszcze więcej.
    Kobiety potrafią mówić między słowami, niedopowiedzeniami, czy wzrokiem - ale (jeśli pozwolisz) to zapytam jak wyżej - to celowe, czy niedopatrzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko - mieszkałam w Polsce i mieszałam w polsce a aktualnie mieszkam w polsce a dokoła głównie polacy. choć ja znam głównie Polaków.

      Usuń
    2. dzięki - pomyśleć muszę, co to oznacza, bo nie jestem zbyt rzutkim egzemplarzem fauny.

      Usuń
  3. Jak straszne kompleksy muszą mieć mężczyźni, którzy tak bardzo boją się kobiet, że zakazują im nawet wychodzenia z domu... Cholerni Talibowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalino kochana, to wynika z głównych prawd wiary, Allach kazał i napisał i wyznaczył miejsce kobiecie BEZ DYSKUSJI. Nikt tego nie rozbiera w kontekście kompleksów, układów seksualno nieseksualnych i tepe, taka tradycja, tak jest od 622 roku powiedzmy i basta. Jesli jesteś wierząca, a już jeśli jesteś fanatykiem, to nie myślisz....jesteś zwolniona z myslenia, działasz zgodnie z wytycznymi od boga ))))))))))))który okazuje się bywa zwykłym gnojem i zbrodniarzem. Sory.

      Usuń
  4. Jaszczurki wymiatają. Cudne są:)Czytam wypowiedzi Afganek i skóra mi cierpnie. Jestem autentycznie przerażona tym, co je czeka. Najgorsze jest to, że tam prawie wszyscy faceci nie mają nic przeciwko temu, by te kobiety były traktowane jak niewolnice. Wszak oni z tego korzystają.
    Moher miota się i bredzi. Nie wart mojej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Poczułam się bardzo źle, że nie wyraziłam należnego zachwytu. Jaszczurki cudne są. Uff..

      Usuń
    2. No dobrze a misy to co?? nie podobają sie?? poczułam się żle, że misy to nie nie ...;-)
      Jaskółko, już napisałam wyżej Kalinie o podstawach działania facetów, talibów a dodam, ze oczywiście masz rację. Facetom to jest jka najbardziej na rękę. I warto podkreslać, że to jest chore, żeby wytyczne do zycia i działania brać z koranu, biblii. No i bóg ten właśnie czy to allach czy bóg zydowski a więc i chrzescijański to despota, popierający wyzysk, niewolnictwo i rządy cesarza, kalifa, faraona, etcetera etcetera

      Usuń
    3. Jaskółko - moher mnie wkurwia. a nawet trzy. bo jeszcze dwa wybryki na K. nadają. niech sobie wierza w co chca ale narzucanie tej narracji innym, to chamstwo zwykłe jest. A tepota polega na tłumaczeniu faktów historycznych cudami. inna zaś albo inny tu OKO może coś powiedzieć, otóż ta hybryda dziwaczna przekonana o literackiej wyjątkowości ??? pisząca idiotyzmy. FUJ. przyrzekłam sobie ju z tam nie zaglądać więcej.

      Usuń
  5. Wszystko przebił niejaki Depo,arcybiskup, który w kazaniu na Jasnej Górze zaatakował Lennona:)) Nie spodobała mu się piękna piosenka Lennona "Imagine", bo podobno jej treść przeciwwstawia się Maryi i innym bohaterom katolickich bajek.Powialo groza 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia mawiała: Szukajcie a znajdziecie.
      Jeśli ktoś u Lennona doszukał się konfliktu z Maryją, to musiał szukać strasznie głęboko. Ale znalazł ;-)

      Usuń
    2. Dziewczęta, noż kurwa mać, co następne ?? był juz Harry Potter, na indeksie są czarownice i wszelkie seriale dotykające tematu. To jest oczywiście śmieszne, żenujące !!! ale i straszne, bo przypuszczam, że się doczekamy indeksu ksiąg, filmów i pieśni zakazanych.Cenzury sie doczekamy jak w porządnym bandyckim kraju. ot co.

      Usuń
  6. znakomita mowa - jeśli będziesz kandydować, to znajdziesz we mnie poplecznika.
    kobiety są zachowawcze i niezbyt skłonne do ryzyka, uważając, że najważniejszym obowiązkiem jest zachować życie, a dopiero wtedy realizują inne postulaty. faceci, to kamikadze - najpierw honor, potem życie.
    ale - jak widać i kobietom puszczają nerwy w obliczu teraźniejszości - i dobrze!
    PS - taka mała prywata - te naczynia, to są niebieskie? nie zielone? wybacz - facetowi nie po drodze z kolorami. ale posiałaś we mnie wątpliwość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobiety to fajterki ale bez broni. i tak by było dobrze nie sądzisz? dla ludzi najwazniejszą wartością powinno być życie, każde (pod warunkiem, że narodzone i chciane) w tym życie innych gatunków.
      ps
      kolor blue z brązowymi zaciekami, to jest kolor szkliwa ale nie martw się zdjęcia są przekłamane i możesz widzieć zielony :-)

      Usuń
  7. Przepiękne MISY i jaszczurki.Co do realiów życia w kraju tutejszym już mi brakuje słów.Ogólnie jestem przerażona,podłamana. Wobec tego zajmuje się ogrodem. Przyroda uspakaja.
    Ela D. (po sąsziedzku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela ;-))) jesteś świetnym dyplomatą, dziękuję.
      I ja mam swoje odstresy, joga, dom, malowanie i lepienie garów, inaczej Tworki gotowe. Pozdrawiam sasiadkę.

      Usuń
  8. Och, łapówki już w pogotowu, pis znowu będzie cacy. To mnie przeraża i martwi, ten przekupny ludź z Polski.

    Katolicy by nas wszystkie chętnie zagnali do tego talibanu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak talibat katolski w pogotowiu. i zagina parol. powoli gotują tę żabę ...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....