czwartek, 5 maja 2022

a łosia nie widziałam...

 Wróciłam zmęczona wrażeniami, bo ta Olandia, po i tak już cudownych doznaniach i wyciszeniu, okazała się balsamem. Jest przepiękna i magiczna. Następny post będzie o wyspie ale jutro. Poland przywitał nas fatalnymi wieściami z frontu i dalej już nie słuchałam... Po wyjechaniu z promu, jakoś tak mi się zrobiło chujowo. 

Potem Cały dzień pranie, ogarnianie tematów służbowych, sprawdzanie klasówek a i tak zawaliłam jedną ważną dla mnie sprawę... byłam rozbita. Jestem rozbita. Dziś arbajt po kres, po wieczór, po zachód słońca. 

[ Smutno mi i niewygodnie w tym kraju, gdzie płytkie i pozbawione empatii człowieki się wszystkiego boją i nienawidzą obcego,  i na wszystkich patrzą ze strachem i obrzydliwą podejrzliwością, że oto przyszli i że zabiorą i zabiją...wykorzystają, zapewne chcą ukraść - w sumie każdy sądzi po sobie. Właśnie cisnę siódmaki z pojęć, a gównie z pojęcia - nacjonalizm. pełno tych nacjonalistów w kraju tutejszym...].

8 komentarzy:

  1. Cisnij, choc to kropla na goracy kamien, ale wiadomo, kropla drazy skale, wiec moze choc Twoi uczniowie znielubia wszystko, co nacjonalistyczne, z rzadem na czele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moi uczniowie ... nie chcą myśleć i nie chcą się uczyć pojęć, nie chcą ogarniać mapy...chyba zawsze tak było, tylko teraz nie chcą przyswajać wiedzy ale chcą mieć zajebiste oceny...???

      Usuń
  2. Bo to wszystko moje, co widszi i nie widzisz... Żyję na uchodźctwie ekonomiczym i poza incydentem na poczcie dziesięć lat temu, nie czułam się tutaj niechciana, dopiero na studiach dwóch Polaczków i Łotyszka zaczęli mnie bulingować ale tutejsci są przyjaźni i dobrze nam się razem żyje. Pooza tym, to póki co ostatnie przypadki gwałtów w Polsce, to Ukrainki padły ofiarą Polaków, więc jeżeli tak się panowie bronią, czy też zdobywają, to ja dziękuję za takich rodaków. Patologie są wszędzie, umysłowe również. Tak, Ukraiińcy mordowali Polaków, tak Polacy mordowali Ukraińców, tak Polacy mordowali Polaków itd. Małoo tego, teraz też wzajmnie poderżnęliby sobie to i owo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz Margo nie wchodzę już na fora, bo może jeszcze dojdę do wniosku, że to jednak wyjatkowo durny, niedouczony, zawzięty i fanatyczny narodek a nie żadne ruskie trolle choć w większości takie polaczki to ruskie onuce... w sumie podobna mentalność komunistyczna !!!

      Usuń
  3. Hmmmmm.... łosiów ci u nas pod dostatkiem. Pewnie już kilka po powrocie spotkałaś>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. unikam, nie rozglądm się może nie zobaczę zbyt wielu idiotów, kretynów, fanatyków, debili......NIE OBRAŻAJ ŁOSI Jaskółko, to takie miłe stworzenia krowiaste :-))

      Usuń
  4. Powroty do rzeczywistości z prawie raju (bo urlop w pięknym miejscu to zawsze jakaś odmiana raju) bywają bolesne. A sytuacja obok i na świecie niestety nie poprawiła się.
    Trzymam za Ciebie kciuki, za ogarnianie. Mimo wszystko. Bo trzeba.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....