wtorek, 17 stycznia 2023

Z zamiłowania jestem leniem.

 Pomiędzy ciepłymi bułeczkami słodkimi a kuglarskimi piłeczkami, żongluję fakturami, papierami, telefonami, mailami, zakupami służbowymi, całodobowo. Czas się zbiegł, jak stare gacie od piżamy. Dodatkowo sprawy zamówień własnych, i ciąganie zmęczonym odwłokiem między regałami, głównie w sklepach sportowych. mnie zajmują. no i co jeszcze? ano chyba Wystarczy. masaże i joga i dzień się wydłużył do fafnastu godzin na dobę. Nie mam kiedy odpoczywać, bo po powrocie następuje zgon.

cienżko.

jeszcze tylko środa, czwartek i piątek...tego zapierdolu. kręgosłup się zbiesił. i podeszwy.

Okulary se naprawiłam przy okazji: z lewej strony wyleciała śrubeczka i Naczelnik starym domowym sposobem połączył rączkę z zawiasem SPINACZEM, który malowniczo zwisał mi na policzek ... już nie zwisa. ale komentarzy narobił.

Ale już tego co dziś zrobiła moja instruktorka od tańców i fitnessu, to bym teraz nie zrobiła nigdywżyciu: osiem kilometrów z buta i dwie godziny skakania na trampolinach a następnie dobra godzina warsztatów tanecznych. w asyście trzydziestki dzieci.

nawet moje ADHD by tego nie udźwigło.


21 komentarzy:

  1. No, ja jestem dosyć stacjonarna, więc żadne ADHD i inne takie mnie nie dotyczą. Moim ulubionym świętym jest święty spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam świętego ale gdybym miała to zapewne tego samego, choć ze mną trudno bo z zasady pakuje się w kłopoty😂

      Usuń
    2. Kłopoty to atrakcyjna rzecz, ale ja mam spaczony gust i ich nie lubię :-))

      Usuń
    3. no męczące są jednak ...

      Usuń
  2. Ojesu, od samego czytania sie zmeczylam, lezac na sofie oblozona psem i kotem. I Ty smiesz tu przyznawac sie do lenistwa? Konfabulujesz! Ide odpoczac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna zgoda z Panterą. Konfabulujesz, Teatralna.

      Usuń
    2. Z zamiłowania lubię se Pokonfabulowac🤪

      Usuń
  3. Ja jestem ostatnio wbrew sobie pracusiem i końca nie widać, buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to jest związane z porządkowaniem domu i zagrody? Ja już na to nie mam siły...i to mnie wkurza i niepokoi

      Usuń
    2. Ze wszystkim poza pracą zawodową.
      A do tego moje ramiona odmawiają współpracy...

      Usuń
    3. Rybeńko Wszystko mi odmawia współpracy, od poniedziałku noszę tejpy na plecach, i w dodatku jestem osłabiona a tu trzeba mieć banana na ustach, bo dzieci ))))))) mają mieć wspaniałe ferie.

      Usuń
  4. Zamiast spinacza okulary naprawiłem kiedyś zszywką do dokumentów i tak trzyma się do dzisiaj. Ty też się trzymaj, aby do piątku ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I pomysł ze zszywkami apamiętam do następnego razu.

      Usuń
    2. Zapamiętam do następnego razu z okularami

      Usuń
  5. Aż mi tchu zabrakło ze zmeczenia😃 jakbym miała się tak umordowac przed urlopem to urlopu by mi się odechciało, serio. Sport lubię, sprzątanie kocham, ale te faktury i regały są straszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Repo, to jest cienżki i podły los dowódców !! oraz wszelkiej maści dyrektorów, szefów, kierowników. Ja swoim ludziom przygotowuje grunt pod zajęcia na maxa, inaczej nie umiem ;-) czyli wszystko załatwione, podane i ogarnięte. no i dzieci mają być zachwycone. i zazwyczaj są.
      telefony ciągle dzwonią żeby przyjąż dziecko na zajęcia...

      Usuń
    2. To w kwestii pierwszej a teraz w drugiej: dlatego zazwyczaj jeździłam na przygotowane wyprawy, bo już sama nie miałam siły ich organizować, padnięta po całym roku szkolnym w placówce i teatrze. chciałam być obsłużona po całości.
      No a teraz, to w zasadzie kilka tygodni temu wszystko przygotowaliśmy, w tej chwili szczegóły dopinamy. ubezpieczenia. no i ciuchy. nie będzie to jednak leżenie plackiem na plaży...))))))))))

      Usuń
    3. Niech ryczy z bólu ranny łoś, Teatralna niech przemierza knieje, ktoś nie śpi, żeby spać mógł ktoś( ja😃), to są zwyczajne dzieje. I losu podłego koleje!

      Usuń
    4. no POETA w dodatku romantyczny )) i niech się dzieje, bo kto wie? czy za lat parę będę w stanie przemierzać wymienione knieje ??

      Usuń
  6. Z zamiłowania leniem, powiedziała ta, z życia pełnego zapierdolu. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. e to takie marzenia moje są ..Niespełnione ))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....