sobota, 8 kwietnia 2023

Wiosennych...

 Wszystkim Wiosennych dobrych rodzinnych i nie rodzinnych, słowiańskich, prawosławnych, katolickich i niekatolickich Świąt i świętowania życzymy. A sobie życzymy aby się wojna w Ukrainie skończyła i na pohybel satrapom, wszelkim. I oby Demokracja zmartwychwstała(Repo).




 Dziś nie mam czasu pisać, dużo ogaru jeszcze przed nami, Naczelnik aktualnie na zakupach. ja sprzątam w lodówce i lodówkę zanim wróci z zakupami. Przygotowuje pranie wełny i poduszek, bo przyoblekam nowy wystrój. A po wczorajszym całodobowym ogarnianiu górki z pracownią na czele, już jestem zmęczona... i plecy dają się we znaki. Dobrze mi to znowu na łeb zrobiło(nie odpaliłam żadnych radosnych wiadomości z kraju tutejszego, ani żadnych telewizji) bo sprzątając i układając pracownię na nowo,  przesłuchałam płyty z Wiedźminem, ponieważ, o zgrozo!! nie mogę Trylogii husyckiej namierzyć, Kurczaczki. Podobnie, jak nie mogę namierzyć zająca ceramicznego w lawendowe wzory ??? może w oborze spoczywa w którymś z kartonów, nierozpakowanych po ostatnim remoncie ?

Nocą zasiedliśmy do nowej serii Sukcesji ale tylko jeden odcinek skonsumowaliśmy...padałam.  a dziś się wreszcie wyspałam. No i jak tu nie wierzyć w oddziaływanie księżycowejpełni w pełni.

W międzyczasie przygotowuje post o miejscach kultu na Cyprze, tematyczny, bo głównie Łazarzowej cerkwi poświęcony.

ahoj i smacznego.

12 komentarzy:

  1. I nawzajem😃 Pełna staropolskiego żuru idę drzemać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro będzie żur z białą drobiową kiełbasą. Dobrych snów i odpoczynku ))

      Usuń
  2. A ja nie mam ani sił ani chęci do wiosennych porządków, choć przydałyby się, przydały... Że o koszeniu trawy nie wspomnę. Sąsiedzi już na dobre rozpoczęli wiosenny sezon w swoich ogródkach.

    Dobrego odpoczynku życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrego i dla ciebie Taito. I uszy do góry, jeszcze będzie bardzo dobrze )) u nas tak zimno, że o ogrodzie jeszcze nie myślę ...później.

      Usuń
  3. Te ślimaki na parapecie masz zajedwabiste!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobione z gazet, recyklingowane i pomalowane na żółto )) fajne som, i mnie się podobają. Tą sama metoda mamy w teatrze zająca i kfiatki .Najlepszego Frau.

      Usuń
  4. Sukcesja to sztos!

    Samego dobrego wszystkiego. 🐣

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj naj :) u nas deszcz, więc i Sukcesja wraca do repertuaru...

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....