piątek, 29 września 2023

Lewicujące siksy.

Malta się zbliża i dlatego zmiana winiety na piękną stolicę Vallettę. mam sporo zdjęć i filmów z tej podróży i nie zawaham się ich użyć.

**

Pewność siebie jest podstawą sukcesu,

 Uwielbiam kolorowych, wydziaranych, ufarbowanych uczniów, studentów. I pyskate dziewuchy UWIELBIAM.

Nikt nie zrobi kariery, nie pociągnie za sobą ludzi i nie stanie się guru w świecie sztuki, biznesu. szkół wszelakich. Bez umiłowania siebie. Bez pewności, że jestem zajebista i mi się uda. i mam rację, że walczę o siebie. o swoje prawa. bo nie jestem meblem, psem, eksponatem, który robi za tło.

BA, nikt swojego własnego życia nie przeżyje właściwie i szczęśliwie, bez kochania siebie, akceptowania i pewności, że mam rację.

Człowiek bez charyzmy gówno może w wielu kwestach. a dzieci w szkole, studenci na warsztatach teatralnych, będą rozczarowani

[tak sobie myślę, że to nie zapakowany program nauki, nie sucha forma tablicy z kredą są problemem polskiej szkoły].

Pasja, która się można dzielić i zarażać, to jest siła nośna.

[Tymczasem w kraju nad ściekiem, nadal wciska się dziewiętnastowieczne standardy:rączki na kołderkę, spódniczka do kolan, włoski na pazia, fartuszek granatowy. i skromność nade wszystko. w szkole żadnego szaleństwa, bo przecież urawniłowka, i ci "biedniejsi" muszą się czuć dobrze...albo na siłę markowe gadżety, bo ci "biedniejsi" muszą dorównać...]

Zawsze powtarzam, że na mundur musi sobie placówka zasłużyć !!!

A dziś prawicowe odchyły plują na takie PEWNE SIEBIE wyzwolone z konwenansów komunistyczno-tradycyjnych, kobiety, dziewczyny, dziewuchy i nazywa lewicowymi szmatami. 

Na szczęście młode pokolenia mają na to koncertowo wywalone. i to zarówno córki, jak i matki. 

Uwielbiam kolorowych, wydziaranych, ufarbowanych uczniów, studentów. I pyskate dziewuchy. Boja taka jestem i zawsze taka byłam. więc rozumiem i popieram i każdy uczeń w szkole ma we mnie oparcie w szukaniu sprawiedliwości w tym temacie, że jest kolorowym ptakiem i w dodatku pyskatym :-) ma we mnie oparcie w temacie buntu, TAK i ma we mnie oparcie w temacie przekonania własnych rodziców, że religia jest do bani.

taka ze mnie lewicowa suka.

***

a wczoraj byłam na czterogodzinnym warsztacie, robiłam prostą makramę-łapacza snów a dokładnie drzewo. sploty miałam swoje własne, i nie do końca identyczne z zamierzonymi. ale liczy się efekt końcowy. Teraz Łapacze będę sobie robiła sama.

Pogoda rozpieszcza, jest koniec września aja chodzę w klapkach. Oby jak najdłużej, podoba mi się taki śródziemnomorski goronc...

gdyż nadal ryjemy w ogrodzie:

*dwie skrzynki na przeddomiu zrobione(geowłóknina, porwane kartony i pokrzywy, ścięta melisa, mięta wrzucone, niech dochodzą)

*miejsce pod płotem na długą grządkę z kwiatami i oświetleniem przygotowane, tylko teraz deski wbić, geowłókninę położyć i kartony i patyki i zieleninę...i niech dochodzi do wiosny a wtedy nasadzenia.

*kwiaty z donic jeszcze mus wkopać na zimę i zioła i przygotować miejsce w oborze na przechowywanie karp i cebul.

21 komentarzy:

  1. Cześć suko, pozdrawia Cię tylko świnia. :-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-DDDD cześć tylkoświnio, ja jeszcze nie zasłużyłam sobie na świnię, ciągle się przygotowuje do zobaczenia filmu. dobrego wekendu.

      Usuń
  2. Klania sie druga sucz z sucza czworonozna, z ktora pokonuja wytrwale kilometry korzystajac z pieknej pogody. I oczywiscie blizej mi do suczy niz koscielno-pisowskiej szmaty. Ja rowniez czekam, kiedy beda film u nas puszczac, to sie zeswinie. Calkiem jak ten obecny papiez, bo ten polski byl tylko kanalia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-DDDDD Anno umarłas mnie ze smiechu. suko z czworonozna. Ja nadal w temacie łazęgowania null bo czasu nie mam. a szkoda ((
      co do papieża to chyba stanowiska nie zajął jakoś oficjalnie,bo wtedy po by były te wybździny kryśki, które wrzucałaś na FB ;-)))

      Usuń
  3. Kochanie siebie to dla mnie nieosiągalny ideal, chociaż coraz bardziej siebie lubię. Jestem wydziarana i kolorowa, ale pewna siebie? Nie do końca.
    Natomiast rzeczywiście uważam, że trzeba mieć pasję i nią żyć, żeby móc innych zarażać. Ja takich pasjonatów nauczycieli miałam w szkole, mimo czasów takich sobie i mundurków. Im więcej wiem o współczesnej edukacji z tym większa nostalgia wracam do wspomnień o swojej. Godzina wychowawcza dla dziewcząt i chłopców na temat seksualności( z lekarzem też ), swobodne dyskusje i lekturach, religia w baraku z katecheta filozofem i etykiem, ech....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kogo niby masz kochać, jak nie siebie ? w imię zasady, że maska tlenowa najpierw Tobie potem dziecku. Świt już i tak nas szmaci wyjątkowo skutecznie, żebyśmy miały jeszcze i my same...sobie dokładać Repo. Cycki do przodu(z radością, że je jeszcze mamy))))) łeb do słońca i dawaj zdobywać lądy nieznane ;-) ściskam.

      Usuń
    2. Cycki do przodu, dupy do tyłu😁

      Usuń
    3. o widzę, że spac nie możesz :-)))))
      ja ostatnio padam wsześniej bo i wstaję wcześniej oraz dni mam intensywne. Bardzo.
      Jasne, ze optymistycznie, nawet jesli w tym kraju rządzą idioci. Zawsze można wyjechać, i ja ten scenariusz biorę pod uwagę. Świat czeka :-) Podróże mnie trzymają w pionie i Przyjaciele. Zaraz po Naczelniku...ofkorss

      Usuń
    4. [wracając do pasji, bo nie zawsze mam czas pisac wiadomo Zarobiona jestę]
      Otóż owszem Teatr zawsze był moja największa pasja i Sztuka w ogóle. I tym Zarażałam całe życie. A szkola jako taka mnie nie kręciła, chodzę tam żeby robić rozpierdol ;-)))) jakby jest miejscem realizowania sie przez Sztukę.
      Bo głównie zawsze imprezy, filmy, projekty... ZABAWA...
      ja nie jestem nauczycielką.

      Usuń
    5. Bo w południe spałam trzy godziny:)))
      No i bardzo dobrze, że masz z pracy tak zwany fun, trudniej się wypalić.

      Usuń
    6. a no właśnie, NIE Śpij w południe. Gdy zasypiałam przed ekranem na kanapie...ok 21 powiedzmy , ocknełam sie ok 23,24 i poszłam ogarniać a potem był dramat. nie mogłam zasnąć do 2ej? ((

      Usuń
  4. Wciąż gdzieś w środku łudzę się, że dobro w ludziach zwycięży, bo już tej językowej zgnilizny mam szczerze po kokardę. Kochanie siebie to podstawa, tylko tak można szczerze kochać drugiego człowieka, na podobieństwo swoje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? kochanie i szanowanie siebie to podstawa zdrowego egzystowania :-)

      Usuń
  5. exactly... takie dupencje najbardziej lubię: kolorowe, bezczelne, pyskate, nie-lękowe, bez cipościsku, eko-pozytywne, po prostu zdrowo porąbane, czyli mówiąc po ludzku: normalne...
    obwisłe cycki można kobiecie wybaczyć, ale obwisłego mózgu nigdy...
    niewolnice są nudne i pozostawiam je do dyspozycji patriarchalnym, lękowym, żądnym władzy i kasy ciotom, stanowiącym grupę większościową wśród chłopów...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) oplułam się kawą Panie Kanalio.
      w kontekście stwierdzenia :obwisłe cycki można kobiecie wybaczyć, ale obwisłego mózgu nigdy...

      Usuń
    2. Nie zartujcie! Co moze oznaczac brak tych cyckow? Az mnie sama mysl przeraza.

      Usuń
    3. Hmmm bywa i tak wiesz życie.

      Usuń
  6. nie wiem, czy wystarczająco kocham siebie (życie już tak ;)), ale wiem, że nie ma we mnie nienawiści do ludzi, nawet do miernot cuchnących gównem czuję obojętność wymieszaną z politowaniem. Bywa, że obrzucę takich sarkazmem, i tyle...
    Ale być może ja mam jakieś klapki na oczach, bo mój blog wraz ze mną został uznany za najbardziej nienawistny blog w blogosferze buhahahahahahahahahaha.
    A "odmieńców", im bardziej są kolorowi też lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom i mnie mus wyjątkowo nadepnąć na odcisk, żebym poczuła coś w rodzaju pogardy ...ja nie kocham ludzi, mnie ludzie wkurwiaja, i jestem krytyczna. bo to wraże plemię. Owszem tak jak Ty miernoty obrzucam sarkazmem, politowaniem. stare kwoki na grzędzie co zawsze wiedza najlepiej mnie zwyczajnie brzydzą, i śmieszą. od zawsze. i zawsze mam z nimi kłopot, całe zycie. Wyznawcy mi sa obojętni, dopoki sie nie wpierdalaja w moje życie. nic mi do tego w co ludzie wierzą. Pogardzam natomiast prymitywnymi, chamskimi idiotami.
      Nienawistny ? no to chyba ja nie startowałam w tej konkurencji :-))))))))))))) obuchacha.

      Usuń
  7. Dla ciekawosci sprawdzilam co to "lewak wspolczesnie" znaczy i sie usmiechnelam znajdujac to : "Osoba skrajnie lewicowa. Typowy współczesny lewak jest absolutnym przeciwnikiem dyskryminacji innych, chyba że chodzi o ludzi których nie lubi. Często za wszystkie zło świata odpowiada według nich kościół, którego każdy przedstawiciel to pedofil, oszust i menda. Przeciwnik chamstwa i wulgaryzmów, jednak zdarza się że sama je stosuje". Hahahaha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂😂😂 Za wyjatkiem wulgaryzmów wszystko się zgadza

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....