środa, 27 września 2023

Przerywnik. przedywborczy, tak wyszło.

APDEJT.

Roxy doniosła o watykańskim wyróżnieniu dla Holland :

Zdaniem inicjatorów Nagrody Specjalnej Fuoricampo obraz "Zielona granica" lepiej niż jakikolwiek inny potrafi ożywić i wyrazić temat poszukiwania najgłębszego sensu życia oraz wstrząsnąć sumieniami, rozświetlając ciemne miejsca ludzkiej duszy, które zwykle znajdują się poza zasięgiem.

CZY PANIENKI PISOWE PRZECZYTAŁY? i już opluły papieża?

Najpierw dobre wieści, otóż nasz znajomy aktor dostał główniejszą nagrodę w Gdyni i film w którym grał też obsypany i reżyser. cieszę się, bo to fajny człowiek jest.

*

  Zrobiłam sobie test Latarnika i wyszło mi, że jestem lewicująca. w  pierwszej kolejności :-) a następnie KO i reszty nie będę obnażała.

Nawet mnie to nie zdziwiło, bo w poglądach antykościelnych i proaborcyjnych się zgadzamy i w poglądach światopoglądowych w większości, też nie chce utrzymywać obywateli katolików i ich panów, wójtów i plebanów opasłych z brzuchami, ubranych we fiolety. 

Tylko podatki mi się nie zgadzają. i świadczenia socjalne. Mam dość utrzymywania obywateli niepracujących. na przykład nie chce też, żeby szczególnie podwyższać podatki tym najbogatszym, Co jest z wami ludzie, że ze szczególną przyjemnością, każecie oddawać i się dzielić NIE SWOJĄ KASĄ ???

a jeśli już, to niech tacy milionerzy, miliarderzy sponsorują domy dziecka, schrony dla zwierząt, wybiorą sobie sami fundacje, której dają kasę ...a w kraju tutejszym przede wszystkim WSPOMAGAJĄ służbę zdrowia, opiekę medyczną. bo to jest skandal. co tu się odpierdala.  Nie chce, żeby wspierali rydzyka czy inne związki katolskie.

W łikend film Agnieszki Holland zobaczyła rekordowa ilość ludzi...

 Zielona granica” z najlepszym otwarciem dla polskiego filmu w 2023 roku. Spory szum wokół nowego filmu Agnieszki Holland przełożył się na frekwencję w kinach i w pierwszy weekend wyświetlania „Zieloną granicę” obejrzało 137 435 widzów, co daje mu pierwsze miejsce w rankingu otwarć polskich filmów w 2023 roku.

SŁYSZYCIE pisdzielskie fanki, wasza propaganda, jak zwykle KŁAMIE ludzie idą, oglądają, płaczą i klaszczą po seansie... są nawet owacje na stojąco. 

kina nie są puste...wręcz przeciwnie. propaganda wami kreci jak woda gównem w przeręblu. 

KAŻDY WYZNAWCA, KTÓRY PLUJE NA FILM ZIELONA GRANICA a nie zobaczył, i nie zamierza, wypisuje z pasja: murem za polskim mundurem, oraz się oburza, bo widział tylko  zmanipulowane/UKRADZIONE PRZEZ PIS zajawki filmu i odpowiednio zmontowane/ to jest bezwolny MATOŁ, którego można jak barana prowadzić na sznurków i który to baran/owca zrobi wszystko i uwierzy we wszystko, co mu Panwódz i proboszcz jego karze. 

SAMODZIELNE myślenie leży i kwiczy. Jej, tej wyznawczyni, ktoś musi świat objaśniać, bo ona sama nie umi, no nie umi. W pracy szef, w domu mąż, w kościele ksiądz...taka sytuacja, że wszędzie musi być PAN. 

Poza tym robi to wszystko z nienawiści. czystej krystalicznej NIENAWIŚCI. i tyle jest warta jego/jej wiara chrześcijańska oparta na miłości i wybaczaniu.

 Pantera się w swoim poście odniosła do pisowskiego propagandowego gniota: Smoleńsk ze spiskową teorią, której beznadziejny scenariusz i aktorzy nie pomogli [ mój znajmy aktor, młody wtedy człowiek, Wstydzi się, bo ma to coś wpisane na wieki wieków w karierę].

Na ten właśnie gniot pędzono dzieci do kina(WIDZIAŁAM, zawzięłam się i zobaczyłam sama w domu) ja przypomnę też inne propagandowe, przeróżne Wyszynskie JPII papieżepolaki proponowane i propagowane przez czarnki....

No po co bić pianę? i znów kłamać pytamsie. i się bulwersować, że jakaś panikrysia dyrekcja chciała, żeby dzieci w liceum w obliczu tej chujowej gadki rządowej/sprawa jest publiczna/ zobaczyły i same oceniły. zaplanowała więc wyjście do kina. Po co tak pierdolić i naginać rzeczywistość pisowe panienki ?

No chyba z przyzwyczajenia tylko. i komunistycznej zaprzeszłości.

ps

w kontekście nagrody dla Zielonej granicy

kaczyński na papieża obuchachacha

21 komentarzy:

  1. Zajrzyj do mnie, bo ja swój wynik opublikowałam w dzisiejszym poście ;p
    A Agnieszka Holland za Zieloną granicę dostała nagrodę od Watykanu. I co na to katole i piśdzielce? Pewnie się o tym nawet nie dowiedzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? no nie wiedziałam o tym Watykanie, no to sie bardzo cieszę, bardzo. Pisowe katoliki maja w poważaniu Watykan, nie wiem czy zauważyłaś? bo nasz polski kk jest najbardziej bogu miły , takie bogumiły fezędziee

      Usuń
    2. haha Roxy u mnie 82 potem 80 AŻ!! pisu nie ma fcale i dobrze FUJ.

      Usuń
    3. noś ugruntowana do szpiku kości :D

      Usuń
  2. Zawsze tak jest, ze im bardziej pis cos obrzydza, tym chetniej ludzie chca to ogladac, a im bardziej zmusza do ogladania, tym wiekszy to gniot smoolenski. Oraz podziwiam samozaparcie, ze chcialo Ci sie czas tracic na ogladanie, ja mam zawsze cos ciekawszego do roboty i chyba juz nie obejrze tego czegos. Na Granice poczekam, moze nawet trafi tu do kin, skoro tyle szumu wokol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zawzielam się poxa tym Młodego chcialam zobaczyc na ekranie 😅
      No i z pewnoscia Zielona granica dotrze do was. Nie mam wątpliwości.

      Usuń
  3. Czyzby mnie do spamu wrzucilo?
    Pisalam, ze im bardziej pis do czegos usiluje zniechecic, tym efekty sa odwrotne. Im bardziej do czegos namawia i przekonuje, tym mniejsza frekwencja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daje nadzieję ze jednak spora cześć spoleczenstwa mysli samodzielnie

      Usuń
  4. Gdzieś przeczytałam, że Polacy najbardziej lubią krytykować książki, których nie przeczytali i filmy, których nie widzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepsze, jak osoby łamiące/ popierające lamanie konstytucji piszą o decyzji wobec Ziobry- to niezgodne z konstytucją!

      Usuń
  5. Filmow nie widzialam ale czytam, ze o Holland swiat pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Holland świat pisze od poczatku jej kariery reżyserskiej, ja nie znam jej słabego filmu.

      Usuń
    2. No pisza o Holland bo jej ostatniego filmu jeszcze nie ogladali. Na temat tez pisza.

      Usuń
  6. Martwią mnie wybory... Obawiam się, że wynik będzie nieprzyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Katole nie trawią obecnego papieża, więc nie spodziewam się tutaj posypywania głów popiołem.

    U mnie lewica i KO na równi, ale ten latarnik - nie był aż tak bardzo rozwinięty, chociaż socjologicznie w pytaniach były zawarte dość istotne punkty, jednak to dość ogólnikowe było, jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie był to zazbyt ścisły, rzeczywiście dość ogólnikowy ale jakis obraz daje. Mnie się zgadza mniej więcej ;-)

      Usuń
    2. może chodziło o kontrast pomiędzy prawicą/konserwą a resztą społeczenstwa.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....