środa, 20 września 2023

Przekleństwo.

 


Tytułowym przekleństwem jest mieszkanie tutaj, 

życie w kraju tutejszym wśród zakamauflowanej opcji watykańskiej, rydzykowej, katolskiej, pisdzielskiej i zakłamanej faszystowskiej konfy...

[wyznawcy są mocni w gembie, ale głównie anonimowo]

Są to ludzie bezradni wobec PRZEMOCOWEGO plebana, kościoła, rodziców, rodziny, Szkoły, koleżanek w klubie seniora i tradycji. Przemocowego systemu.

lub uwiedzeni /bo głupi/ ideą wolnościową, bezpodatkową, jakby nigdy nie zamierzali się zestarzeć. zachorować?

Ech, Kraj tutejszy Przemocą i Manipulacją płynący. 

Przemocą głównie wobec kobiet.

Jakie wyjście? żyjąc między tymi dwiema skrajnościami: młodzi wieczni i starzy zmanipulowani.

Bosymi stopami wystukuję rytm kroków na drewnianym parkiecie sali teatralnej. w innej części teatru przeciągam skrzynki drewniane. ustawiam książki. do oddania. bierzcie i czytajcie. lepię. gniotę. Maluję. Magazynuję energię dla Siebie.

albo śpię na kanapce w kuchni. z bosymi stopami wystającymi spod kocyka. lubię to miejsce. ma dobrą energię i życzliwych fachowców od sztuk wszelakich.

**

Szałwia w tempurze, albo kwiaty cukinii nadziane kozim serem z tymiankiem w panierce... no wszystko jest do zrobienia. Dziś. bo dziś mam wolne. i czerpię garściami.

 ***

Zerwij sobie i ususz podagrycznik, mimozę i pokrzywę i oczyszczaj organizm pijąc napar codziennie. mówi koleżanka, no może na chore ciało pomoże ale na duszę, to już nie.


15 komentarzy:

  1. Nie wierzę w oczyszczanie organizmu. Jak? Którędy? Gdzie? Chciałabym zobaczyć dowody naukowe. Wierzę natomiast w oczyszczanie duszy, ale do tego innych rzeczy potrzeba. Jak się dowiem kiedyś, jakich - dam Ci znać :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak nie wierzysz? oczyszczam sobie żyły i wymiatam cholesterol paskudny zakwasem buraczanym ... Czekam zatem na wieści Kalino.

      Usuń
    2. Zakwas buraczany jest zdrowy z wielu powodów. Wiem, że ma w sobie żelazo, zawiera mnóstwo bakterii, które zasiedlają Twoje jelita i wytwarzają witaminy, jednocześnie rozkładają to, z czym sami sobie nie radzimy, ale nie słyszałam, żeby usuwał cholesterol. Pojęcie "oczyszczania żył", tak samo jak "usuwanie śluzu z mózgu" wydaje się być dość rozreklamowane, a mało konkretne :-D

      Usuń
    3. no tos mi teraz namieszała, no ale ty jestś fachowiec, to powiedz choć, że obniża ciśnienie krwi )))

      Usuń
    4. Kalino, "usuwanie sluzu z mozgu" :) hehehe. Masz na mysli pranie tego narzadu?
      T. "szałwia w tempurze" brzmi jak "tempo w szale jak burze" - jako potrawa pewnie szalona w smaku, ktorego jeszcze nie znam. Kozi ser w kwiatach cukinii i tymiankowa panierka, och, zacznie mi sie snic po nocach.
      Te ryby to te "biskwity"? Jestem laikiem w materi ceramiki.

      Usuń
    5. Echo, a podsmaż świeżą szałwie listki na masle z czosnkiem i zrobisz sos szałwiowy do ryby :-) pycha. Kwity cukini zeserm to sztos teraz akurat i kwiaty cukinii w ogrodzie i szałwia. i tymianek.
      Biskwit to jest surówka ceramiczna - wypalona ceramika ale w niskich temperaturach, pierwszy wypał ale praca nie skończona(do 950 stopni, a ja nawet nie wypalam 950, wypalam 600 - 800 ). to jest ceramika którą zamierzasz szkliwić i wypalać drugi raz.

      Usuń
  2. Powiem Ci, ze pisognoje poczynaja sobie bez zadnych hamulcow, skoro w tak brutalny sposob ignoruja nietykalnosc poslanki, ktora szarpia i w koncu zatrzymuja w radiowozie ich psy, dla niepoznaki zwane milicjantami. Albo tak sie boja przegranej po prawyborach, albo sa tak pewni wygranej. Innemu poslowi wprost wygrazaja aresztowaniem. Jestem w wielkim szoku.
    I nie wiem juz, co lepsze, tamto Wasze rozpasanie, czy nasza chora poprawnosc polityczna polana przesadna cenzura. W koncu to tez rodzaj dyktatury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obie skrajności są niedobre, fatalne w skutkach ale i tak uważam że Ty masz zdecydowanie lepiej...i nie ma co porównywać Pantero, my tu mamy dramat. w dodatku obawiam się, czy te wybory coś zmienia...choć się ludzie sensowni zarzekają, że poza granicami będę głosowac, chocby nie wiem co bo sa przerazeni, bo maja rodziny...

      Usuń
  3. Ile ja się nasłucham w robocie pochwał Jarosława to tylko ja wiem. Jak on o emerytów dba i słabych i uciśnionych i o Polaków jak dba prawdziwych. Mózg mi wymiotuję.
    Jak słyszę o oczyszczaniu zachodzącym w organizmie to przypomina m sie serial z dzieciństwa" Było sobie zycie" i widzę te tłuściutkie erytrocyty:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdego dnia dziękuję, że z tymi oszołomami nie mam do czynienia. znaczy emerytami idiotami.i pisdzielcami. Że nie musze sie stykać w żadnym miejscu a z matka o polityce nie rozmawiamy. w kazdym razie ja nie rozmawiam. a i ona się pilnuje. no ale apteka to krolestwo emerytow tutejszych.
      O to był mój ulubiony serial :-) uwielbiałam go.

      Usuń
  4. mnie jest smutno, tak bardzo smutno... nie wkurwiam się, bo sił nie mam, ale lepszy wkurw- zdrowszy niż smutek. I pocieszam się, że w mojej bańce nie muszę toczyć wojen o sprawy oczywiste. A reszcie mówię won!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smutno ci bo cos sie stało Roxy?? czy ogólna atmosfera?
      ja się wkurwiam ale w sprawie Ukrainy i tego co teraz robią pisdzielce i ich poplecznicy to juz mi rece opadły, nie wchodz na wiadomego bloga, bo wylew murowany. jak można być taką kanalią??

      Usuń
    2. W sumie to tez mi smutno

      Usuń
    3. ja nawet nie wiem o jaki blog chodzi, albo inaczej mogę się domyślać, ale ja tam byłam tylko raz i nawet jakbym chciała to już nie trafię. Przeraża mnie głupota i perfidność. Załganie i brak choćby odrobiny przyzwoitości.
      No smutno mi z powodu rzeczywistości wokół, znowu przerabiam etap- jak to możliwe? Bezradność. No i poddałam się i właśnie połknęłam antybiotyk, bo mam wrażenie, że zaraz pogrążę się w nicości. Zresztą OM stał nade mną i mówił, że on nie widzi, że mi lepiej- no co miał widzieć jak nie jest lepiej? I chciał wieźć do Rodzinnej nie wiem po jakie licho.

      Usuń
    4. Roxy strasznie mi przykro. NIE PODDAWAJ SIE DZIEWCZYNOale też bądź rozsądna i trudno jak trzeba to trzeba ten sntybiotyk brac. Trzymaj się

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....