czwartek, 5 października 2023

o Kasandrach prowincjonalnych.

kicham dziś i drapie mnie gardeł i chyba mam gila :-(

wczoraj, od rana do nocy biegałam w sandałach z bosymi stopami w letnich lnianych spodniach i koszulce z krótkim rękawem(ohessus niedowiary)nawet gdy w ciągu dnia trochę pokapało, to i tak było ciepło - ponad 20 stopni. Na tuskawszechmogącego takiego października to ja nie pamiętam.

aleee jak wychodziłam z jogi o 21ej, to krople deszczu były juz poważnie duże a wiatr jeszcze większy, liście wirowały, jak to jesienią, i moje stopy poczuły chłodek i moje rozgrzane ciało też poczuło...

 W domu jeszcze nie grzejemy, to też radość, więc oblekłam grube wełniane skarpety norweskie i bluzę oraz grzała mnie herbata malinowa, i kieliszek czerwonego wina.

Dziś znów zaczynam dietę 1400 kal. i rozstanie z winem na dłuższy czas.

Od dziś też ruszam z angielskim, na zewnątrz kapie i zimno. więc siadam do kompa i spikam.

Na tarasie czeka skrzynka pięknych buraków od sąsiadki, na zakwas.

A wieczorem idziemy do kina, żeby nabyć godne miano świń.

bo Normalni ludzi żyjący w Normalnym kraju się nudzą, czytają, chodzą do kina, teatru, myślą o szczęściu, imprezach, zdrowiu, wakacjach, meblowaniu domu i o ratowaniu planety... a kraj tutejszy utknął w mrokach średniowiecza.

Jakich czasów przyszło nam dożyć;
że na świecie
Boga wszechmogącego
zastąpił
wszechmogący D. Tusk

... bluźnierstwo ...

 Tak oto opozycja po nowoczesnemu stworzyła sobie biblijnego cielca -„bogaTuska wszechmogącego”. Nie będę wyliczać grzechów D. Tuska. Nie mnie sądzić jego podłości. 

[och czyżby?  bo mnie się wydaje, że nic innego nie robisz, tylko się tarzasz w osądzaniu, we wszystkich przypadkach]

Bóg Wszechmogący ma je wszystkie u siebie zanotowane wraz z tymi przyczynami samobójstw dokonanych przez Polaków zrozpaczonych z powodu jego rządów.

A co na to BÓG Wszechmogący ??? Czy też uzna to za dobry dowcip i będzie razem z „totalnymi” rechotał??? Czy pamiętacie, jak się biblijna historia z „cielcem” zakończyła??? A może zbliża się koniec świata???

( z bloga fanatycznej wyznawczyni: o bluźnierstwie)

Ona jest autentycznie wkurwiona/przerażona/cofnięta i ja się zaczynam martwić, bo w tym przypadku ziarno nienawiści, fobii i szczucia padło na wyjątkowo podatny grunt. Czy tak rodzą się fanatyczni mordercy? one wszystkie tam wieszczą, bo widać emerytury i modły szkodzą. 

[ot, takie małe skrzywienie zawodowe, żeby obserwować dziwolągi]

 A tymczasem się Przejaśnia: najnowszy sondaż: 32/28 i 11 czyli pis/KO i trzecia droga no i jeszcze przecież Lewica. jest coraz ładniej. optymistyczniej. także fanatyczkom pozostaje już tylko bicie piany.

o Kasandrze raczej prześmiewczo.

22 komentarze:

  1. Ty chyba naprawde masz za malo do roboty, ze jeszcze zagladasz na takie blogi. Ja wolalabym pojsc w tym czasie z psem na spacer albo robic za swinie w kinie. No szkoda byloby mi czasu na podobne wybzdziny. To faktycznie ociera sie juz o ciezki fanatyzm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wpip roboty Anno, tylko to jest z socjologicznego punktu widzenia jakieś mistyczne zjawisko b)))))))))))))))))))))))) boje sie fanatyków i bym odstrzelała. Natomiast jestem już rasową pełnoprawną świnią. ha

      Usuń
  2. Ja tam pamiętam takie październiki, na pogrzebie Mojej Mamy w 93 byliśmy na letniska. I z któregoś 1listopada mam zdjecie że zniczem i w tiszercie:))
    Te screeny potwierdzają moja tezę, że Kaczyński to świetny manipulator mający dobrych pomocników. Normalnie drugi Kaszpirowski na dodatek, jeśli pamiętasz 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam manipulator zaraz, zwyczajne NARÓD DURNY JAK BUT, NIEDOROBIONY, niewykształcony i starebaby kościołowe, wsiowe, tradycja ludowa jego mać, jeszcze pokutuje. wymrą i spokój będzie.

      Usuń
    2. A Ty tak przed godziną W się odchudzasz? Bo ja wręcz odwrotnie, żeby mnie ze stołu nie zmiotło😀

      Usuń
    3. No tak bo sie zawsze odchudzam 😜. Tym razem zeby zrobic dobrze lekarzowi

      Usuń
    4. a po prawdzie, to dieta pudełkowa zwyczajnie mi odpowiada, ja zarobiona jestem i nie mam czasu stać przy garach ani nawet nie mam czasu codziennie chodzić do knajpy...i nie je, a wieczorem wiadomo zjadam pół lodówki. dieta pudełkowa Wegetariańska jest smaczna, urozmaicona, zdrowa i podstawiona pod nos, przyjeżdzają mi do domu, zapakowania w wege opakowania EKO, także wygodnie, smacznie i zdrowo i odchudza :-)
      Teatralna

      Usuń
  3. Uwielbiam Twój optymizm!

    A fanatyków bojam się z trzewi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to to trzeba być optymistką :-)
      oraz bojam się i ja nienawidzę...

      Usuń
  4. Jestem odłączona od tv, więc jak tam było na marszu nie śledziłam, ale sądzę, że musiało być nieźle, skoro widać w pisowskiej blogosferze załamanie animuszu. Tusk Wszechmogący został wypromowany przez PiS, wg nich ma wpływ na wszystko. No i dobrze, co zrobić, skoro polityka partii rządzącej jedzie na zdartej płycie: damy wam kasę, Tusk jest zły, kościele pomóż we frekwencji.

    Masz rację, że normalni ludzie żyją, korzystają z kultury, planują, cieszą się, czasem robią właśnie studia. Mam nieodpartą myśl, że niektórym ludziom zostało tylko to - ślepe popieranie jednej opcji i drżenie na myśl o zmianach oraz złudne przekonanie, że w ich rodzinie wszyscy myślą tak samo jak oni (a mam przekonanie graniczące z pewnością, że panie blogerki piszące o mądrych córkach/synach, które robią toczka w toczkę to, co one sobie od córek/synów życzą, żyją w błogiej nieświadomości - w końcu po co babcię czy mamę z nerwicą dodatkowo denerwować ...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o masz rację kobieto, Tuska wszechmogącego wypromowały samie pisiory a teraz lament. Ale mnie o ten żałosny lament chodzi ale o KŁAMSTWO, MANIPULACJĘ I DWULICOWOŚĆ. tej fanatyczki. choć oczywiście rozumiem, że to ze strachu. i głupoty oflkorss

      Usuń
    2. Ludzie są bardzo różni, często są tacy jacy są, bo już nie mogą być inni. Czasami im współczuję, czasami rozumiem, bywa, że się odgradzam, gdy są zbyt namolni. Natomiast na blogu każdy niech pisze co chce. Z góry zakładam, że wchodzę na własne życzenie. Nie sądzę, żeby autorka tekstu wiedziała, że manipuluje czy wyolbrzymia.

      Usuń
    3. Czyli jednak głupota, to jest jeszcze gorzej, bo święcie wierzy w to co czyta, co jej podaja, te papke wyplutą przez propagandę. żałosne. T.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimom mowie stanowcze Nie.

      Usuń
    2. a co to mnie obchodzi
      anonim

      Usuń
    3. zaloguj się, bo cie będę usuwał i blokowała. T.

      Usuń
  6. Leżę z Gripexem w żołądku i rozważam, czy dam radę wstać rano do pracy. Chyba tracę głos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do lekarza Kalino a juz z pewnoscia do łóżka. Zdrówka

      Usuń
  7. Na filmie niestety nie byłam.
    Jakoś mnie się lepiej żyło za Tuska i wyglądam już od dawna tej naprawdę DOBREJ zmiany rządów.
    Przy czym nie mam wątpliwości, że sprzątanie po PiSie będzie robotą straszną i niewdzięczną.
    Liczę jednak, że naród tym razem dokona lepszych wyborów, które nie pozwolą mu się zanurzyć do końca w mrokach średniowiecza.
    A straszenie Tuskiem i tuskopodobnymi to dobry objaw, znaczy że już mają strach w gaciach!
    Nie robię diet po ileśtamkalorii, bo to nie działa. W sumie utrzymuję status quo, czy nawet lekko redukuję dzięki dużej dawce ruchu i masażom, bo jem właściwie tak jak przedtem.
    Powodzenia Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na filmie byłam Wczoraj. i zaraz napiszę. owszem i mnie się żyło lepiej za Tuska i miałam spokój i normalnie pracowałam. ale szkoła to był, jest i będzie Dramat. zawsze w tym kraju. ..
      Mają pełno w gaciach, oczywiście. i dlatego pierdola takie durnoty, że klapki spadaja, już nie wiadomo czy się śmiać czy odsyłać na leczenia psychiatryczne.

      Usuń
    2. oczywiście teatralna

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....