piątek, 26 stycznia 2024

PROPONUJĘ ZAMKNĄC BREŻNIEWA, gdyż Breżniewa popierdoliło ze szczętem.

 Mam sporo roboty ostatnio, zajęć, działań, papierów przed wyjazdem służbowo. i recytacyjnie i konkursowo: wysyłanie prac na konkursy plastyczne, zgłoszenia na konkursy recytatorskie, jakby wszyscy się teraz wściekli koncertowo...i ilościowo. A dziś plan na ferie w papierze rozkminiam, telefony do wszystkich atrakcji z potwierdzeniem uczestnictwa oraz ubezpieczalni i obiadów a na koniec dnia roboczego oddaję auto do mechanika. telefony zrobię siedząc u fryzjera. offkorsss.

Poza tym się pakuje, nadal ...wczoraj zrobiłam odsiew ale w nocy mnie się po głowie kołatało, że może jednak zabrać ten kombinezonik. Biere len, w spodniach, spódnicach, koszulach rozpinanych i nierozpinanych, sukienkach i kombinezonach, które uwielbiam ale się w nich źle sika....co ja będę wymieniać - wiadomo :-)

ale ja tu na zakrętach się nie wyrabiam, łeb mi paruje, o 22 giej padam zajechana  i nie mam czasu dziada słuchać i czytać ani o przekrętach pisdzielców, durnocie wyznawców, starych wąsatych bab, ani o kamińskich z wąsem czy bez...

[Jedynie sejmy wczoraj na lekcji oglądaliśmy. bo miała być rozruba a nie było, gdyż torturowni przez gestapo więźniowie polityczni nie mieli zdrowia o własnych siłach doczłapać sie do sejmów]

nożżż kurwa, to co breżniew wydala o torturach i gestapo, to jest już stan chorobowy/cynizm/skurwysyństwo/demencja/i ten paskudny Niemiec co mu wszystko zabiera.

to co się breżniewowi ulewa, powinno być karalne i badane psychiatrycznie, potwierdza moją teorię, że po pierwsze ludzie po traumie powinni być badani psychiatrycznie i jednak odsuwani od władzy, natychmiast !!! a breżniew ma kilka traum za liczniku, niespełnione gejostwo(jak wieść gminna niesie ))) 

niespełnione ambicje, śmierć brata i mamusi... i jak to bywa w państwie dyktatorka, winni muszą się znaleźć.

Oraz wszyscy politycy w kraju tutejszym powinni być badani psychiatrycznie, bo mamy brałnów, korwinów i dzbany, i mamy przecież zidiociałe stare wąsate baby w garsonkach, które takie typy wybierają. podług własnej wydolności umysłowej. 

ps

zimno było i piździło poprzedniej nocy tak, że prawie nie spałam, a wczoraj na wieczór nagle zrobiło się cicho. i wiosna. i podobno ludzie padają, jak muchy od wylewów ...

ja już dyscyplinę wprowadziłam z tabletkami na nadciśnienie, rozrzedzenie krwi i w ogóle.

22 komentarze:

  1. Nie no, brezniew w rzeczy samej zwariowal, choc wasate stare baby w garsonkach sa zapewne odmiennego zdania i gotowe klaskac oraz wzdychac na te jego retoryke, bo im to pasuje, one mysla tak samo. Przez cale zycie w dupie byly, gowno widzialy i na slowo Niemiec widza Sturmbahnführera Brunnera w czarnym mundurze, czyhajacego na biedna katolicka Polske.
    Zobacz, kiedy moja corka zaczela z nagla rodzic przed terminem, a spanikowany ziec zadzwonil, ze mam przyjechac, spakowalam sie w kwadrans, a jechalam prawie na miesiac. Podobnie kiedy mama zlamala noge, spakowana bylam w godzine na dwa miesiace pobytu. Ja nie wiem, jak mozna miec dylematy w pakowaniu na tydzien czy dwa pobytu :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację w dupie były gówno widziały... i w ogóle nie z kim i o czym gadać. EEE no to ja też jestem w stanie sie spakowac w godzine :-))))DDD

      Usuń
  2. Ten człowiek powinien być pozywany i sądzony za zniesławienie, za każdym razem.
    Nie korzystam z kombinezonikow, z powodu sikania przede wszystkim, a po wtóre koszmarnie w czymś takim wyglądam😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem tak za każdym razem ale jakoś mu uchodzi dziwnym trafem ????
      o zależy jaki kombinezon kochana :-)

      Usuń
    2. Taki zapinany w kroczu, zeby sie nie neglizowac przy sikaniu czy taki z klapa na tylku?

      Usuń
    3. Acha cha Pantera nie mam takiego, mam ja wkładane bez rozpinania i trzeba się rozbierać niestety aż trzy 😅😂😂

      Usuń
  3. A propos pakowania- Ty masz po prostu za dużo rzeczy , stąd te dylematy🤣

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam się cieszę, że tak bredzi. Szybciej się rozpadną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo Rybienko ale on obraża ludzi porządnych i nakręca wyznawców i straszy...a to niebezpieczne jest

      Usuń
  5. A po cholerę to pisdzielców czytać? Szkoda zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Teatralna, przywołuję Cię do porządku: Ty tam jedziesz odpocząć. Zacznij już teraz odpoczywać myślą o wyjeździe. Będziesz miała dzięki temu "dłuższy" urlop. Jeden kombinezon wakacji nie czyni a ostatecznie i tak zapewne będziesz chodzić cały czas w jednych spodniach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj tak to się kończy faktycznie alee mnie mnie jednak pakowanko stresuje. Wiesz my najpierw do przyjaciół jadziem potem przepakowanie i ziuuu. No i już dziś luzzz

      Usuń
    2. Bardzo dobrze, że luz. Oddychaj. Olej wszystko. Całą rzeczywistość i nierzeczywistość miej bardzo głęboko. I odpocznij tak, żeby Ci zostało jeszcze na miesiąc po powrocie :-)

      Usuń
    3. Już jest dobrze 😁 wczoraj zaczęliśmy wakacje u przyjaciół

      Usuń
  7. Wróiłam do siebie, wczoraj w oczekiwaniu na autobus do domu, płaszcz zawiewało mi na głowę, dobrze że wylądowaliśmy bez niespodzianek.

    Lniany kombinezon, to jest dobry wybór, najwyżej sikać nie będziesz, buhaha

    Miej przyjemność, olej breżniewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jestem nieco zaniepokojona lotem Z tego powodu ale my już w Warszawie i dziś słonko więc będzie dobrze jutro.

      Usuń
    2. Cieszę się że wszystko poszło dobrze i szczęśliwie wyladowalas

      Usuń
  8. Widziałam dzisiaj film, jak temu Niemcowi, potomkowi Niemca wnuczka na sweterek serduszko WOŚP przykleja i podpis ‚miałem się odnieść do tego, co mówi Prezes, ale zatrzymały mnie ważniejsze sprawy’. Tak trzeba Teatru, zająć się innymi sprawami i nie karmić trolla, niech zdechnie z głodu. Oraz, właśnie zabrałam się na powrót za siebie i zamierzam wejść w moje lny… latem😂

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....