środa, 21 lutego 2024

Nic, tylko zdechnąć

 Bez wsparcia ciężko ogarnąć dom. bez wsparcia zwierzęta, teoretycznie przywykłe, się gubią w zawiłościach odmienności tymczasowej ...

kotManiek nie rozumie, że nie ma upierdliwego wędrowania, bo nie ma nikogo w domu i dooopsko mu marznie, pod drzwiami na tarasie. Ciri zaś, no cóż malowniczo nasrała w kominkowym... tyle z tego dobrego, że choć kupa zwarta czyli zdrowa. Nie wiem tylko czy w nocy czy o 8 kiedy to ja spałam jeszcze w najlepsze???

Tak, pospałam do 9ej, co oznacza, że pogoda nader chujowa, nadal

LEJEEEE bez słońca, słońca nadal brak. wieje i leje. i mży. ... zdechnąć można. 

*

W placówce zaproponowano mi 15 godzin plastyki w przyszłym roku szkolnym. Kurde, ja tu się zastanawiam nad wycofaniem swej oferty w ogóle ?! bo nie mam kiedy sztuki uprawiać, bo nie mogę sobie wylatywać o każdej porze roku, gdzie chcę. a tu Naczelnik mówi: ciesz się, że ci tyle godzin proponują obce nowe władze. Ale to oznacza nie tylko Niezbędność, docenę ale jeszcze, o zgrozo !!! Wyeliminowanie wolnych śród. 

WYELIMINOWANIE oddechu życia, o bobrze wszechmogący!! nie wiem czy dam radę ??

Zastanowię się,  gdy zobaczę wypłatę, już nie marcową/ już kwietniową. taaak. jeśli będzie mi sie opłacało ruszyć moje szlachetne cztery litery, bo przyznam, że sama plastyka, bez historii, to by mi się bardzo podobała i opłacała [w sumie tyle samo roboty co teraz, przy mniejszej liczbie godzin. i dużo mniejszych pieniądzach].

Tak głośno rozkminiam temat. Bo moje koleżanki, zwłaszcza jedna,  które poszły na jakieś emerytury wcześniejsze, że niby będą wolne i będą coś tam zarabiać inaczej... szybko wracają !!! do szkół, do wiejskich bibliotek...no nie ma lekko finansowo. a świat na ich produkty nie czeka...

[a swoją drogą, to są takie ludzie, które z powodu pieniędzy się zeszmacą w chuj, i z powodu bardzo dobrego zdania na swój temat, że im się należy więcej... Obrzydliwe. ale na szczęście oni sami głównie się z tym męczą]

A koro jesteśmy przy temacie placówkowym, to głos oddaję Kindze R:

Czarnek, cyniczny cham, który z mównicy sejmowej obraża posłów, otwarty homofob, który lży i poniża ludzi, zaściankowy germanofob i antysemita, który opiera swoje publiczne wywody na najniższych ludzkich instynktach, człowiek, który zniszczył polską edukację, zmieszał z błotem wielu nauczycieli, wprowadził do szkół zasady ze średniowiecza, wczoraj dzięki Kanałowi Zero wyszedł na tolerancyjnego równiachę. Operacja zmiany wizerunku w pełnej krasie. Czyżby to jednak Czarnka szykowano do walki o prezydenturę? Jeśli tak, to dostał w prezencie (za darmo?) niezły początek kampanii — grzmi dziennikarka.

(temat też zahacza rąbkiem o post Pantery o chamach i chamstwie))

31 komentarzy:

  1. Wciąż poza polityką, znaczy tak trochę albo bardziej z boku, jeszcze... Mnie się bardzo podobało zdanie jednego z sędziów nt. tych nawróconych owieczek, co to teraz chcą się weryfikować, bo wiatr powiał inaczej.
    Podumaj i podejmij dobrą dla Cię decyzję. Bo dla dzieciaków to tylko jedna jest dobra, że bedziesz ich uczyć.
    cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roxy i trzymaj tak dalej, że poza polityką albo jednom ronczkom, a nawet paluszkiem, bo po co ubrudzać całom rekem ??
      Dzieciakom fszystko jednooo :-) moje które uczę historii, w tym roku kończą 8 klasy i umawialiśmy się, że nigdy ich nie zostawię i wyjdę Razem z nimi :-) a siódme, ktore uczę sztuki, niestety w ósmej już nie mają tego przedmiotu. więc jeśli już to TERAZ.

      Usuń
    2. Trzym się, Teatru!
      Mietek

      Usuń
    3. Trzym się, Teatru!
      Mietek

      Usuń
    4. Mietku. Trzymam się i kminie ale powiem ci ze życie jest ciężkie wchuj 🤔

      Usuń
  2. Za punkt honoru mam nie oglądanie kanału zero.

    Każda decyzja, którą podejmiesz, będzie dobra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak :-)
      natomiast w kwestii kanału zero czy raczej ścieku, no kto ogląda zero prowadzone przez zera, sie pytam sie ;-))

      Usuń
  3. Teraz te gnoje gremialnie lagodnieja, bo nadchodza wybory samorzadowe, prezydenckie i do europartamentu, wiec wszyscy nagle staja sie tolerancyjni, oni nic do homoseksualistow nie maja (a juz samo takie stwierdzenie wyraznie daje do zrozumienia, ze masz przed soba klasyke pieprzonego pisowskiego homofoba), moga ich nawet brac w objecia. No ja mysle, prezesa wlasnego nie tylko obsciskuja, ale wslizguja mu sie do dudy bez wazeliny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a fuj Pantero, ja mam BOGATA I NADROZWINIĘTA WYOBRAŹNIĘ
      noooo zmiłuj się

      Usuń
  4. Mam złe przeczucie, że Czarnka szykują do objęcia schedy po Jarku.
    Na emeryturze ciężko przeżyć, chyba że wydaje się w innych krajach o niższych cenach.
    A dom to Ci mogę pomóc ogarnąć, ja to lubię, byle muzyka była dobra i głośna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale musiałabyś tu zamieszkać :-))
      bo wiesz problem jest w tym, że zwierza nasze rozpuszczone przez to, że Naczelnik pracuje on-line.
      a dramat jest taki, że ja pracuje na 1,5 etatu zupełnie nie on-line i dwa dni w tygodniu jestem od 7.15 do 20 poza domem...już zrezygnowałam w tym tygodniu z jogi...buuu
      Tak cos przebąkują o tym czarnku...no z chamstwa w rynsztok.

      Usuń
    2. Przenoszę się! Nad morzem jest chłodniej 😃

      Usuń
  5. A kysz, a kysz, tfu, pluj przez lewe ramię!!!!! Czarnek jako kandydat (nawet nie chce mi przejść przez klawiaturę, na kogo) to jakiś armagedon, koniec świata, czarna dziura i rozpłaszczenie kuli ziemskiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No według wasatych w garsonkach kandydat idealny😂😂😂

      Usuń
    2. Nawet mnie nie strasz, bo ja mam coraz delikatniejszy system nerwowy!

      Usuń
  6. Co do zmian zawodowych się nie wypowiem, bo tylko ty sama możesz wiedzieć, co dla Ciebie najlepsze.
    Co do chamstwa - nie było bardziej chamskiej i bardziej aroganckiej i kłamliwej władzy od PiSu.
    Ale teatr zachowasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no nie mówimy o teatrze w teatrze będę do śmierci jego albo.mokej😁

      Usuń
    2. A właściwie mojej albo jego😁

      Usuń
  7. Przekombinuj, rozwaz, zdecyduj i zyj z taka decyzja, ktora podejmiesz. Czy decyzja bedzie dobra czy zla to tylko czas zrewiduje. Zycze optymizmu w palanach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się powoli. I mam taką opcję że zawsze mogę ze szkoły zrezygnować to tylko dodatkowe pół etatu...No tym razem trochę więcej...

      Usuń
    2. No i jeszcze pogodowo: chetnie zamienie moje sniegi, zaspy, opady sniezne, zawieruchy, sliskosci i mrozy na te Twoje deszcze i wiatry. Tak, ze wiatr wiejacy w plecy lepszy niz snieg padajacy porosto w pysk.

      Usuń
    3. ja chętnie zamienię się z mieszkańcami wysp zielonych, bo dlaczego nie? wole tak a nie w Twoją strone Brrrr

      Usuń
  8. Plastyka jest ważna. Pani nauczycielka od plastyki też. Gdyby nie moja Pani od Plastyki, to pewnie byłabym zupełnie kim innym niż jestem.
    Powodzenia w podejmowaniu właściwych decyzji!
    Czy u was nadal tak straszliwie leje i wieje jak u nas?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazwiska tego buca u siebie nie wymieniam, nie promuję chama, niech idzie w niepamięć. Natomiast Ciri… psy naszych szefów, jak pierwszy raz zostały z nami, testowały nas tak przez trzy dni. To tęsknota, jakiś lęk. Potem, jak po pierwsze nie zostały ukarane, a po drugie były zaopiekowane, przeszły im testy. Teraz wolą być z nami😉
    Właśnie jeden śpi po mojej prawej, a drugi po lewej. Aż posapują😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psy znają sie na ludziach :-))
      Ty myślisz, że Cri mnie testuje ? :-O

      Usuń
  10. Czarnek jest karykaturą człowieka, gdzie on na prezydenta. Plastyka jest super, a Pani od plastyki najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie
    same przejrzałe ulęgały, nakręcają się na temat zgniłka
    jakieś ciągątki do zgnilizny, kurna olek. może jakieś perwersje drzemią jeszcze w przywiędłych waginach? gdzie tu miejsce na artystyczne spojrzenie na świat-tyle piękna wokół
    a wy paniusie w błocie? Samcom brak fantazji erotycznych, niezaspokojone, pobudliwe-a gdzie miejsce dla mlodych, jurnych mineciarzy.
    Może kisielu wam nagotować...
    My dajemy bez oporów, dopóki jeszcze nie musimy płacić.
    optymistki

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....