poniedziałek, 11 marca 2024

Hołągiewka ))))


Długo myślałam o projektach na sztuce. skończyli filmy i muszę przyznać, że jestem zadowolona. Dobrze im poszło, nad wyraz. Bardzo zdolni ci młodzi ludzie są.. nie dam złego słowa powiedzieć. Serio. Zdolni, pomysłowi i kreatywni i pełni chęci JEŚLI  propozycja im sie podoba ;-) i rozumiem to.

I mam dla nich kolejne propozycje.

otóż

po pierwsze Projekt Recykling czyli PLASTRY (chroń pszczoły, chroń środowisko) jako element ozdoby a nawet obraz na ścianę. będą pracować w grupach, i malować. w różnych kolorach te plastry.

I teraz pytanie mam: z czego są te plastry? bo dlaczego recykling?? podpowiadam :-)

*

Byliśmy na DIUNIE wczorajszym późnym wieczorem. 

No i nie kłamali, w zajawkach i w pierwszych komentarzach i w pierwszych recenzjach, samych entuzjastycznych zresztą. Podobała mi się bardzo. Rozmach, uczta dla oka i ucha. Koloryt, epickie sceny mesjaszowe. Sztos. Muzyka,  która jest ścianą, falą uderzeniową. i Leni z apoteozą siły, i faszyzmu...

 no chyba, że ktoś nie lubi Diuny, sf, nie lubi tej konkretnie opowieści...tak jak Naczelnik :-) bo nie przemawia do niego ale on sie nie zna.

Idźcie do kina to jest absolutnie wyjątkowe widowisko.

*

Powycinaliśmy suche badyle, przycięliśmy maliny, kilku metrową budleje, trawy, krzaki, hibiskusy, hortensje, kaliny... wszystko. bo łikend był słoneczny. a tymczasem noc w noc mrozi. noc w noc na minusie. A dziś kiedy idę do pracy mży i  leje.... na seansie wytrzymałam ponad godzinę bez kaszlu. okadziłam gardło przed wyjściem bulbulatorem, zapakowałam tabsy do ssania, wzięłam na powstrzymanie. i dałam radę. jednak za mało picia. na tyle godzin. Bulbulatora będę używać jeszcze i tabsów na kaszel i gardło. 

(zagubiłam dwie ważne rzeczy butelkę termos i ładowarkę do zegarka...kurde((

Poza tym zobaczyliśmy nowego Gajariczi czyli serial Gentelmeni, Nooo panie Polecam, a już jeśli ktoś lubi Gaja to koniecznie, nie zawiedzie Was. Zobaczyłam sporo filmów i seriali przez dwa tygodnie chorowania. niektóre odświeżyłam, bo są filmy do których wracam,  i przeczytałam sporo. Szkoda, że nie można też mieć sił, żeby jeszcze ćwiczyć  i spacerować. 

(jutro pierwsza joga po długiej przerwie)

Odkąd choruję, co sobotę borę kąpiel a do wanny sypię sól Epsom(siarczan magnezu) oczywiście oprócz pierdyliona olejków. żeby nawilżać i inhalować i ziół. żeby rozluźniać mięśnie. Pomaga. wcześniej rzadko brałam kąpiel, kąpiel była wydarzeniem z całą oprawą, teatralna :-) bo ja  prysznicowa jestem, gdyż wiadomo oszczędzać wodę trzeba. ale teraz i oprawa i kąpiel SPA należy mi sie raz w tygodniu dla zdrowia.

Poza tym jestem niewyspana, Oskary mnie zmiotły. 

PS

Tytuł postu jest oczywiście nawiązaniem do Rewolucji kartonowej.

Kobiety znów na ulicach ... i znów mus wykrzykiwać pretensje o swoje prawa Człowieka. a Hołownia się zdecydowanie zakiwał... i Kolacja 15 października zrobiła BŁĄD i poniesie konsekwencje. zamiast prezydenta. szkoda.

(93 proc. elektoratu koalicji za prawem do aborcji do 12 tygodnia... żeby Kobiety decydowały i aż 89proc. elektoratu z  3drogi chce tego samego...no się Szymon od elektoratu odkleił? )

Natomiast Bardzo mi się Kobiety Lewicy Podobają. 

i nadal Rolnicy... noż kurewa w głowie mi się nie mieści, że ponad 70 procent ludzi, ma w dupie interes ekologiczny, i klimatyczny. popierając rolników. i chuj.

...

Przeraziło mnie te Wspaniałe Przemówienie Tuska, że oto żyjemy w czasach Przedwojennych. 

54 komentarze:

  1. Niektórzy ludzie popierają rolników, mając w sercu i w głowie sprawę ekologiczną i klimatyczną. Oraz bezpieczeństwo żywnościowe Europy. Duży jest rozrzut w postulatach rolników. I przyklejają się do nich łatwo różni chętni by politycznie zaistnieć. Natomiast interes. Interes klimatyczny i ekologiczny to dopiero jest interes. Polecam Ci przeczytanie poniższego wpisu.
    https://tabazella.blogspot.com/2024/02/traktory-nie-tylko-zdobeda-wiosne-one.html
    Ja jestem za niektórymi postulatami. Niestety, jak to ja, szarość i niuans to mój kolor, a tu większość jest albo czarna, albo biała. Niektórzy nawet, będąc czarnymi, wołają głośno, jacy oni biali. Itp., itd...
    Zdrowiej, relaksuj się, a ja dziś wysyłam Ci poleconym już Ty wiesz co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytam. dziekuję. troche się buntuję przeciw temu, że tu i teraz jest najwazniejsze i że nie myślimy o planecie...

      Usuń
    2. aprops poleconego już się cieszę. dziękuję :))) i mam nadzieję, że bedzie pasował bo to mnie martwi trochę.

      Usuń
    3. Małe masz łapy przecież.
      Nadałam godzinę temu.

      Usuń
  2. Czy te plastry są z rolek po papierze toaletowym?
    Natomiast Hołownia bardzo mnie rozczarował. Wykazał się ogromną empatią w stosunku do zwierząt w swojej książce "Boskie zwierzęta", przypuszczalnie mu już empatii zabrakło dla kobiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogą być z rolek po papierze toaletowym, będzie szybciej ale te zna zdjęciu nie są ;)

      Usuń
  3. Nic nie wiem o przemówieniu. Jakaś jestem odklejona przez tę niedzielę od newsów wszelakich, choć Ławę i Łożę obejrzałam. a potem już nic… Na Gentelmenow się czaję, ale na razie nie miałam kiedy obejrzeć. I śpiąca jestem dziś okrutnie…
    Wracaj do sił i uważaj na Się😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roxy ja się o tym przemówieniu dowiedziałam z Loży bodajże...
      dziś się nie przemęczam, konkurs recytatorski, teatr i do domu. bez szaleństw, za to jutro oooo jutro to będzie szaleństwo 12 godzin plus samochód do mechanika znów ;(

      Usuń
    2. Aaa widzisz to nieuważnie oglądałam aaa bo chodziłam też do zabiegowego przecież i nie słuchałam na słuchawkach, bo nie kojarzę.

      Nie mam zaufania do kościolkowych osobników i tyle. A Hołownia zawsze jawił mi się jako kaznodzieja i narcyz w jednym, co mnie drażni. I to ze jest elokwentny, dowcipny i w sumie mądry facet, to jednak z niego wciąż żaden polityk a na pewno nie mąż stanu. Trzeba przyznać, że szybko się uczy i wyciąga wnioski, ale to wciąż za mało.




      Usuń
    3. i przyznaj, że jednak nie kandydat na prezydenta ... bo ja tak myslę, że NIE.

      Usuń
    4. Tak czyli nie. Jasne, że pod ścianą to bym zagłosowała na niego, gdyby kontrkandydatem w 2 turze był pisdzielec albo ktoś z konfy.

      Usuń
    5. no tak, ja to samo, identycznie ALE nie będzie :-)))

      Usuń
  4. Mnie sie te plastry widza jak od tektury falistej, takim czyms wypelnia sie tanie stoliki. Chyba.
    U nas pogoda dopisuje, choc jest chlodno, wiec chwilowo czesciej bywam na zewnatrz niz w domu i nie mam czasu na Netflixy, ale zauwazylam tych Dzentelmenow i zapamietalam, ze trzeba obejrzec. Ledwie mam czas obejrzec wiadomosci w tv.
    Co do Holowni, nie mialam zludzen od poczatku, choc pozytywnie mnie zaskoczyl prowadzeniem obrad w sejmie i juz gotowa bylam prawie mu wybaczyc te ministrancka mentalnosc. No ale teraz nagrabil sobie, wiec od nowa nie mam zludzen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem i ja myślałam, że lekko nie będzie no ale sądziłam, że się ajkoś dogadali, zaplanowali strategię...kurcze.
      nie jest to tektura ale oczywiście może być ;)

      Usuń
  5. Plaster to jakaś robota na szydełku? I barwienie?
    Wiedziałam, że Hołownia, ze swoimi poglądami, stanie w poprzek, taki typ, ‚mój Bóg jest twoim Bogiem, musisz przestrzegać jego praw’.
    Oraz nie miałam szansy na Oscary, ale cieszę się z nagrody dla Cilliana i Roberta, tyle zdążyłam podejrzeć w pracy.
    Oraz zajebista chusta, Ty wiesz, że ja doceniam ogrom pracy❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to robota na szydełku ale doceniam, że Ty doceniasz moje dzieci, że na szydełkach popylają hehe;_)
      oraz Dziekuję za chustę.
      Hołownia mnie nawet nie rozczarował, wiedzialam, że tak będzie, martwi mnie, że sie na to nie przygotowali ... koalicjanci.

      Usuń
  6. Wydaje mi.sie że jest to siatka z juty.
    Bardzo wdzięczny materiał.....
    A Hołownia jestem zawiedziona bardzo.....dobry start nie czyni mistrza
    Pozdrawiam.Dbaj o siebie.
    Pozdrawiam B.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo podpowiedzi cudowne ale nie jest to siatka z juty, choć bardzo lubię jutę. i ja pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Skutek jest taki, że wkurzają mnie rolnicy. Bo blokowanie autostrad to już przegięcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A czego się po Hołowni spodziewałaś, jego poglądy od dawna są znane. Na niego właśnie głosowali katolicy, którym nie odpowiadała ogólna polityka PiS, na przykład rozdawnictwo. Mnie nie rozczarował, bo wiedziałam, kim ci on jest.
    Inhaluj się , po kowidach masz osłabione płuca.
    Co do Diuny- popieram Naczelnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie mnie też nie rozczarował, spodziewałam się ale nie spodziewałam sie że sie koalicja nie przygotowała na tę sytuację...inhaluje, inhaluje.

      Usuń
  9. Hołownia mnie jednak rozczarował.
    Dobry start ,nie czyni mistrza.
    Miałam nadzieję, że pójdzie w dobrym kierunku......niestety czarno to widzę
    Wydaje mi się,że.jest.to rodzaj siatki jutowej...
    Dbaj o siebie
    Pozdrawiam B.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety może nie pójść, choć od elektoratu własnego sie odkleił. podobno. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Podpatruję Twoje metody, bo w sumie to i ja lubię kąpiele, a zbyt rzadko biorę takie SPA i z solą, a już z magnezem to w ogóle kiedyś planowałam, ale do dziś nie kupiłam, może podpowiesz, jaki kupujesz :)
    Zddecydowanie pić trzeba dużo w ciągu dnia, bo inaczej człowiek, szczególnie osłabiony, pada i ma o wiele większe szanse, że się do niego każde paskudztwo przyczepi.
    Gentelmenów pewnie sobie obejrzę za dwa tygodnie, bo wolę na dużym ekranie w domciu, a najbliższy weekend mam już poplanowany z przyjaciółmi.
    Co do polityki, to przecież było przewidywalne... Aż mi przykro, że nie jestem ani trochę rozczarowana.

    Uściski, u mnie pisze się, ale jakoś dziś mam taki sobie nastrój.
    na razie i zdrówka ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw sól Epsom czyli siarczan magnezu jest rewelacyjna kupuję tu:https://zdrowapaczucha.pl
      i tam sobie pobuszuj po tych wszystkich produktach, poczytaj :_

      Usuń
    2. Chętnie, dzięki za linka! :)
      Muszę znaleźć alternatywę tutaj, bo z przesyłkami zagranicznymi do Niemiec to często słabo wychodzi...

      Usuń
    3. Ale tam właściwie wszędzie jest napisane sól do stóp Epsom. Chyba że niedowidzę i jest też sól do kąpieli całego człowieka Epsom, albo nie ma znaczenia, do stóp czy czego innego?

      Usuń
    4. Aga, no nie wszędzie, kupiłam 5kg w dużym pojemniku do wanny. W domu ci zalinkuje wieczorem.

      Usuń
    5. Iw, z pewnością cos znajdziesz

      Usuń
    6. Agniecha, przepraszam, że nie wczoraj ale paduam, masz tu linka z tej strony do wiadra soli do kąpieli: https://zdrowapaczucha.pl/kosmetyki/53-sol-gorzka-epsom-siarczan-magnezu-5kg-5902273243618.html

      Usuń
  11. Jeśli chodzi o plastry miodu wykonane chyba z pape mache (o ile dobrze to napisałam?) to bardzo ciekawe tło dla twórcy, można nie tylko malować, ale i wtykać w te dziurki różne rzeczy, tak bym do tego podeszła :)))
    Miłego wtorku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes blisko, ale to jest recykling a więc coś musimy zdenontowac żeby stworzyć plastry miodu😃

      Usuń
  12. Coś sobie teraz przypominam......
    Kiedyś dostałam przesyłkę zapakowana wlaśnie w coś podobnego.
    To był taki papier falisty....przypominający plaster miodu
    Spełniło w zupełności swoje zadanie,ponieważ zabezpieczyloprzesyłkę podobnie jak folia bąbelkowa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobry pomysł 😁ale nie z tego zrobiono plaster...

      Usuń
    2. Skoro recycling to może resztki gazet pozwijane w takie rurki, a potem pocięte na plastry miodu...

      Usuń
    3. bardzo jesteś bliziutko, w zasadzie tuz obok :-)

      Usuń
  13. papierowe słomki/rurki sklejone do siebie? Ale to by było zbyt pracochłonne :P ale ja pewnie bym chciała tak sobie popracować, dla efektu, nie przychodzi mi do głowy, co z odpadów daje taki efekt, i czekam z niecierpliwością, aż to ogłosisz :)

    Hołownia był do przewidzenia, nie znam żadnego obecnego i niedoszłego księdza, który byłby za kobietami. Na początku owszem podobał mi się, ale już mi obrzydł, właśnie dlatego, że nie stoi po stronie kobiet.

    Diunę obejrzę pewnie jeszcze wiele razy, by oswoić się z miejscami, które mi nie leżą. Zdecydowanie znajomość książki wiele utrudnia :P

    No a Dżentelmeni, bardzo przyjemna rozrywka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem jutro co to jest za materia z której zrobiony jest plaster😄
      Co do Diuny to znajomość książki wiele utrudnia zgoda.

      Usuń
    2. W jednym miejscu był tak paskudny montaż, ucięło muzykę i film, ale może to tylko taka kopia, tak sobie to tłumaczę i jak obejrzę drugi raz, to może poczuję się lepiej.

      Bardzo ciekawi mnie ten plaster, hehe. Efekt jest świetny :~)

      Usuń
    3. chyba kopia, w mojej wersji tak nie było. Dla mnie ta Duna 2 jest wielka piękną monumentalna, zachwycającą Formą ! treść ma znaczenie drugoplanowe. No forma mnie zachwyciła. I pomysł umieszczenia celowo, lub nie, może tak im wyszło, bo film od 13 lat, Leni Rifensztal, na początku myślałam wprost o kronikach filmowych z III Rzeszy ale że to apoteoza sportu, to wiadomo.

      Usuń
    4. za chwile wstawie drugie zdjęcie i wyjasnie plaster i mnie sie bardzo spodobał.

      Usuń
  14. Rureczki do picia papierowe pociete i posklejane.
    No dzisiaj jest fajny dzien na raz-dwa-trzy. Wiosna na nas patrzy. Kapiel super choc u nas ciagle przerebla [dziura w jeziorze] lub kapiel w sniegu. A wiosny ani widu, ani slychu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas jakby ruszyła wiona lekko. Dziś 7 na plusie i jakby cieplej

      Usuń
  15. A dzefczeta wpadłyście n ten sam pomysl😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak nie rureczki. To jakis filter katalizatora, kuchenki, wywietrznika w lazience lub kuchni? Hehehe.

      Usuń
    2. och, rureczki ale papierowe, natomiast Twoje pomysły katalizatorowe tez piekne i musze wykorzystać :-))

      Usuń
    3. No, ten rozmiar byl wazny!

      Usuń
  16. A lampy z bębnów od pralek widziałaś? To dopiero jest piękny recykling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pani toż mam, osobiście zrobiłam i wisi w pracowni :-) od lat.

      Usuń
    2. ale masz racje piekne bywaja, ja moją tylko pomalowałam

      Usuń
  17. Ja rolników nigdy nie popierałam i nie poprę. To wiecznie nienażarta chamiarnia.
    Plastry jak plastry, ale za to... Naucz mnie robić na szydełku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie jest cos na rzeczy Frau z tymi rolnikami...
      Kochana moja mogę na drutach ale na szydełku sama nie umiem. ALE powinnaś wejśc na jakiś film instruktazowy na yt: https://www.youtube.com/watch?v=W210ta7p8rw to pierwszy lepszy a tu drugi: https://www.youtube.com/watch?v=bIXwtcnP2Vk
      tylko musisz ścierpieć język :-)))))))))))))))))))))))))))))))))0

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....