sobota, 30 marca 2024

Wiosna przyszła, na chwilę. domowe deco.



Nie, no my dziś jeszcze nie świętujemy, niczego. 

[Jutro będziemy świętować czyli zjadać smacznie i spacerować i szlajać sie po plażach ... chyba]

Naczelnik na strzelnicy bierze udział w zawodach, ja właśnie otworzyłam na oścież drzwi balkonowe i wszystkie okna i jest ciepło, słonecznie i pięknie. Natenczas wiosna rypnęła, co prawda podobno przejściowo ale JEST. wyciągam jeszcze wiosenne gadżety, i wyłażę z łózka prosto w ogród, żeby poogarniać i się nawdychać i nasłuchać i napatrzeć. Nareszcie.

zaraz po śniadaniu będę ryła w ogrodzie, ile zdołam ile udźwignę ile mnie się będzie podobało, z powieścią i śpiewem ptaków. wypiję winko na krześle wśród skrzyń na kany.

*

Dziś zdjęcia słoneczne zdjęłam i nowe dekoracje a jeszcze powieszę wianki i cośtam, to pokażę jutro..


tu mogę Was  oszukać, że jajko sadzone prawdziwe ;-)
a zrobione z gliny, ceramiczne malowane akrylami.

takie ptaszki-dziwolągi lubię najbardziej, wykonane prze dzieci. z pomocą naszej plastyczki

a Wczorajsze zdjęcia były bezsłoneczne 






a wieczorem z kanapy, to tak

Lubię tak.

No oszołom nie jest wart wspominania i tego co robi kobietom, i tak jak napisałam w Roxy, 

u kobiet ma przejebane. u młodych głównie. ale nie tylko, dostałam dziś masę sygnałów, że u WSZYSTKICH.

próba mikrofonu, czyli testowanie aparatu,
miałam wierszyk ale zapomniałam.

27 komentarzy:

  1. Najpiekniejsza jest ta dekoracja wielkanocna na najostatniejszym zdjeciu, co prawda temu czarnemu zajacu uszy oklapli jakos, ale i tak sliczny. A w ogole bardzo tam u Ciebie przytulnie w chalupie, chce sie byc.
    U nas wprawdzie cieplo, ale deszczowo, wiec nie wiem, jak to bedzie ze spalaniem kalorii po swiatecznym sniadaniu, strach gdzies dalej chodzic, bo moze zmoczyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ona nie czuje się pewnie robimy jej zdjęcia coś od niej chcemy...gdy ma focha też tak siedzi.
      U nas deszcz też ma być chyba wtorek.

      Usuń
    2. A ptaszek w kapeluszu skradl moje serce.

      Usuń
    3. No się nie dziwię. Pomyśle o wznowię z tymi ptaszkami😃

      Usuń
  2. Oesu, jaka piękna kolorystyka (tych jajek niebiesko-zielono-żółtych)!!! Biorę i umieram :-)
    Zanim przeczytałam, domyśliłam się, że to jajko sadzone jest ceramiczne, zajefajny pomysł! A tulipany kocham. Najbardziej żółte, bo to wywalony w kosmos kolor jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja kocham żółte i zolty😃oraz te wszystkie kolory.
    No sadzone mi się udało hehe i jeszcze zamierzam kogoś nabrać

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te dekoracje, a tulipy przecudne!
    Ja dziś przymulona i obrzęknięta i dumam, że jakiś barszcz albo żur popełnię na wieczór i tyle. I małosolne bo OMwyżarł cały słój 😂
    W domu okna i drzwi pootwierane, fajnie jest i oby było na dłużej…
    Radości, spokoju, i odpoczynku w te świąteczne dni 😘❤️🐣🌷
    Aaa ja nie ma święconki, więc tesz nie swiwtuję, nie szkodzi, 4 maja pewnie będę miała 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzę w ogrodzie i czytam w telefonie...a u ciebie słupki się ciągną w dół i komentarz nieczytelny. Jak wejdę do do mu poczytam ale już widzę że jesteś w domku to cudownie🫠 a nieszkodzi że nie mamy święconki ale jaja Mamy ha. Spokoju i ciepła i dobrego czasu dla Was😍😘😘😘Jak ja lubię siedziec w ogrodzie wszystko śpiewa ptaki się drą I kręcą I że nawet robota nie męczy

      Usuń
  5. Kolorowo i wiosennie, tak właśnie ma być:)
    Najlepszości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh i ach!. Reszta juz zostala powiedziana i jestem tego samego zdania :).

    OdpowiedzUsuń
  7. nie tylko u młodych, ma szczęście że już nie mamy stoiska na placu gdzie on robi zakupy bo bym mu przypieprzyła wiklinowym koszykiem przez głupi łeb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, juz pisałam wyżej u Wszystkich ma przejebane.

      Usuń
  8. Odpoczywaj, Teatru, wciągaj jod do pęcherzyków płucnych/ Łączę się z Tobą w radości ogrodnictwa. Im bardziej umordowana w ogrodzie, tym bardziej jestem szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz kochana Kalino jodu mam pod dostatkiem :-))) no tak ja dziś poszalałam i już jestem w łóżku i jeszcze jakieś komputerowe roboty...cały dzien spędziłam w ogrodzi calutki.! nie wiem czy sie jutro ruszę z łóżka...kurcze ale było tak pięknie, odpoczywałam co jakiś czas ...sezon rozpoczęty. w każdym razie :-)

      Usuń
  9. Byłam pewna braku podpisu:(
    Bardzo fajne te dekoracje, a czemu.nie świętujecie w sobotę? My tam.jemy 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Repo, nie świętujemy bo pracujemy ciężko. Że dziś ani ręką ani noga😬

      Usuń
    2. Ale dziś będziemy świętować. Wlasnie sie zbieramy do MJ.
      A dupek w ogóle nie ogarnia rzeczywistości

      Usuń
  10. Pięknie u Ciebie i słonecznie. Uściski świąteczne

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....