piątek, 15 marca 2024

Żyć na swoim bagnie ....

Czekał na mnie wczoraj i pierścień i zajonc.

gdyby ktoś taką biżu z węgla chciał (bransolety, wisiory, pierścionki ale już w delikatniejszych klimatach) to produkuje gliwicka firma Brokat. mój pierścień jest taki grubas, bo ja lubię.


Przyszedł do mnie wczoraj ten wykwintny pierścień z węgla razem z kwalitną kartką świąteczną :-) od Agniechy. Dziękuję. na palcu wygląda wyśmienicie i choć nie przepadam za "kompletami" to pasuje wyjątkowo dobrze do kolczyków, z lawą wulkaniczną Etny, które przywiozłam z Sycylii.





*

 Mam swojego Szreka i żyjemy na swoim bagnie.

on jeździ nocami nad morze i włazi po pas do lodowatej wody, żeby wyławiać bursztyn.

gdy trzeba ratuje ludzi i ich dobytek. szkoli młode kadry i uprawia strzelectwo sportowe. w chałupie prężą się dyplomy i puchary na półce ...

Poza tym wszystkim pracuje... na chleb. Ja pasuję do niego z moimi życiowymi priorytetami i wariactwami. piszę to w kontekście tego tekstu : 

"Shrek 20 lat temu powiedział,

że wystarczy znaleźć dziwaka podobnego do siebie i żyć z nim szczęśliwie 

na swoim bagnie. koniec cytatu.

:-) pienkne. c'nie.

Tymczasem moje bagno, jakby mnie w tym tygodniu wciągnęło, taka byłam słaba.

[Margo, pomimo postawienia kubka nadal nie ma ładowarki...]czytam z ogromną przyjemnością ludzkie życie* takie codzienne i takie niecodzienne. takie szeptane do uszka i takie intymne i kameralne. za to wszelkie wykwity polityczne kopiuj wklej mnie ... obrzydzają. i odrzucają(wąsate maja miałkie życie)) W blogowni interesują mnie Ludzie. ich spojrzenie na świat, na Wszystko. ich wrażliwość. Przyglądanie się codzienności, przyglądanie sie ziarenkom piasku. ale i poglądy na sprawy ludzkie. światowe. W blogowni interesuje mnie Sztuka. opowieści o domu ** interesują mnie Wnętrza. i kuchnia tylko jednej kobiety, która dużo podróżuje. która sama jest mistrzem gotowania i Poleca. Interesują mnie PODRÓŻE ale tylko subiektywne. intymne odczucia, przemyślenia, i polecenia [nie kopiuj wklej, które można wykonać samemu].

Sama lubię odkrywać świat. i zaglądać do tych, którzy żyją nie tu. albo i tu i tam. albo tylko tam.


* bym musiała zrobić linki do połowy blogów, w mojej czytelni, które z przyjemnością czytam każdego, dnia i lubię. wystarczy zjechać na sam dół bloga. przepraszam jeśli nie zalinkowałam

** Macieja Nowaka znam osobiście. Od teatralnych czasów dawniejszych. z Ruchu Teatralnego w którym pisał o moim teatrze w każdym niemalże wydaniu ;-) z Instytutu Raszewskiego i kiedy był w Teatrze Wybrzeże w Gdańsku ...

Ps

Obecnie trwające przesłuchanie Kaczyńskiego, które zdaje się rozwali mi plany na dziś.

nooo minęła godzina i się nie zaczęło przepytywanie. A dziad się spóźnił na 12???a następnie dziaders wygłasza orędzie nie na temat... a za chwilę będzie miśkiem nieświadomym niczego i on sie o wszystkim z telewizji dowiaduje biedaczyna...

otóż lewicowe Wypierdalaj w zderzeniu z  poziomem chamstwa przedstawicieli pisu prawicy, to jest pikuś [choć niektóre dziadersowe dziwolągi, które się bulwersują, bo mają uraz w stosunku do Kobiet???].


34 komentarze:

  1. Teatru, ja Cię podziwiam, autentycznie, że na TO wszystko znajdujesz czas, chęci etc… Twoimi zainteresowaniami, działalnością, kreatywnością to można byłoby obdzielić kilka osób, serio. Umiejętnościami, podzielnością uwagi etc…
    Żyjesz pełną piersią, niebanalnie, intensywnie po prostu pięknie 😍
    Jesteś wulkanem energii, nawet wtedy gdy momentami fizycznie nie nadążasz sama za sobą, ale za chwilę powstajesz i idziesz dalej z epem w stronę słońca.
    Podziwiam! I nie zmieniaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roxy, no chyba szczelilam buraka. DZIEKUJEza te słowa i że tak mnie widzisz 😃😍😘😘😘

      Usuń
  2. Na "barwne zycie" potrzeba miec duzo sily, mnie juz jej brak, za stara jestem, zbyt zmeczona zyciem. Nie jestem Iris A., ale Ty jeszcze mozesz nia zostac, masz w sobie dosc woli i energii, kreatywnosci i talentu. Ja poprzestane na trzymaniu kciukow dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero alez jestes nietuzinkowa kobitka. Dziękuję 😘😘

      Usuń
  3. Uwielbiam duża biżuterię, zaraz popatrzę na ten węgiel.
    Tak, Kaczyński był tak zajętyprzywództwem, że nic nie widział i nic nie słyszał😀
    Dobrać się to nie jest łatwe zadanie, mnie zajęło to dużo czasu, wręcz pół wieku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten węgiel jest arcy ciekawy mnie się bardzo spodobał i na żywo to sztos.
      Ano właśnie z telewizji się biedak dowiadywał tak był zaorany.

      Usuń
  4. Kopara mi opadła i leży. Ta węglowa bizuteria to jakiś kolejny kosmos w kosmosie! Z lawy mam, przywiozłam z Wezuwiusza, ale z węgla? Borze szumiący, człowiek głupi się rodzi i głupi umiera! I tylko po drodze z cudzych blogów dowiaduje się o istnieniu takich cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Też nie miałam pojęcia o biżu z węgla.

      Usuń
    2. To on! Mój zaginiony komentarz!
      To pisałam ja:
      Frau Be :-)

      Usuń
    3. No to git. Wszystko się zgadza.

      Usuń
  5. Cholera jasna. Zamknęła mi sie strona - tj. ja ją niechcący zamknęłam - i nie wiem, czy zdążyłam pchnąć napisany komentarz, czy poszedł w piii...p!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszedł Frau poszedł w pizdu

      Usuń
    2. musisz napisać jeszcze raz, niestety

      Usuń
    3. Nie poszedł! Jupi! To jest ten powyżej, tylko nie mam pojęcia, dlaczego jest anonimowy.

      Usuń
  6. Teatru, lubi się tu być u ciebie, bo jest fajnie, interesująco i nieoczywiście.
    Dzięki za to. Co do reszty to dziś w domu takie słyszy się rozmowy:
    "Członki zawszedziad widzi wszędzie "
    " Buta zawszedziada przepukliny dostawszy"
    "Zawszedziadowi wydaje się, że intelektualny woltyżer, a to kuc w przykurczu"
    Krótko mówiąc SZLAG!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mietku ręce i chce opadają po prawdzie i nie wiem kto kogo????ale mnie wkurzył dziadcjeden. Oraz dziękuję.

      Usuń
  8. Wydawało mi się, że coś umieściłem, a tu kishka kaszana ;)
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moderuje i dlatego z poślizgiem wchodzą komentarze. Przepraszam

      Usuń
  9. Pierścień cudny. Kocham Cię od lat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie zajarzyłam, że zając = wielkanoc. Zupełnie nie byłam w okołoświątecznym nastroju.

    Marnował się u mnie ten węgiel, my jak już palimy w piecu, to drewnem 2, 3 letnim, a nie jakimś starociem sprzed milionów lat. Zresztą trochę go mało do ogrzania chaty. I se leżał i czekał na właściwą osobę. I znalazł. Niech Ci się dobrze nosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniecha to znaczy, że masz takie śliczne kartki na podorędziu bez okazji ?? :-)
      trafił swój na swego, ha. Dziękuję raz jeszcze.
      A teraz napisz swój adres w mailu, bo przy Twoim artystycznym piśmie rozczytać się nie mogę ;-) ha ha

      Usuń
    2. A tak się starałam pisać wyraźnie...

      Usuń
  11. Takie oryginalne prezenty, fakt, że ktoś o tobie pomyślał, bezcenne

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobijam sie do wszystkich ochow i achow. Eh!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, trzeba znaleźć swojego stwora z bagna i wtedy wszystko jest jak trzeba. Cieszę się, że należę do tej grupy, myślałam, że już nic z tego nie wyjdzie, a zaraz będzie 5 latek małżeństwa ... i zdaje się nam, że tak jak jest, było zawsze ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 latek powiadasz...gratulacje Moniko Tobie i Wolandowi. A u nas ... 20 latek.

      Usuń
  14. Piękny ten pierścień, superowy. Jak kubek nie pomógł, to jednak ładowarka gdzieś głebiej się ukryła... No sorry. Mój małżon idealnie wpasował się we mnie, a ja w niego i dobrze nam tak :) uściski

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....