poniedziałek, 8 kwietnia 2024

O tymże pisdzielce znóf wygrali wybory a Lucynka nam zakwitła urodą na drzewie.

 Lucynka nam zakwitła urodą na drzewie 



dlatego tak ważny jest dobry aparat przy tyłku, znaczy w telefonie. mawia Naczelnik. łapajmy chwilę kochani, tym razem, to aparat Naczelnika złapał.

Cały łikend spędziliśmy w ogrodzie. skrzynie, nasadzenia [a kany jednak pogniły, nieco zapleśniały w tych kartonach, widocznie nie potrafiłam przechować, ale było z czego wybierać, był duży zapas, że napchałam gęsto do 2 skrzyń, no to zobaczymy czy i w jakim stanie wylezą]  koszenie, sadzonkowanie, sianie,,, i zakup cebul i kfiatków na targach.

Front domu prawie skończony. teraz akurat pada, to i fajnie, niech zlewa nasadzenia.

Na targi ogrodnicze w słupku, pojechaliśmy z Ciri i to był błąd. bo piesa takiej ilości ludzi, hałasu, balonów i łopocących namiotów...nie zniesła.  Musieliśmy szybko wracać, także tylko lilie drzewiaste, i pięknego różowego różanecznika. złapaliśmy w locie aha i jeszcze dobrą chałwę na ostro, pistacjową i różaną i oscypa prosto z gór. i tyle. Następne targi w maju i wtedy jakieś kfiatki jeszcze przybędą, bo będę miała nowe stanowiska, rabaty, skrzynie porobione. i sadzonki warzywne. Milina potrzebuję nagwałt. 

Na targach zaczęliśmy bywać mieszkając jeszcze w słupku i kupowaliśmy różności, wiklinowe kosze dla kotów, dobre wędliny, kfiatki na balkon, kfiatki do domu...zjeżdżają firmy z całego kraju to i jest w czym wybierać ale ogólnie nie mam parcia, bo lokalne kwiatki jednak lepiej się przyjmują. 

Od soboty twarz mam ściągniętą.

w sobotę ogarniałam górkę. skończyłam robotę i o 19.30 przyszły do mnie silne kwasy, podziałały na łóżku do masażu i było relaxacyjnie i szczypiąco/naciągająco na poziomie bólu 4, więc od niedzieli unikam słońca i wszelkich robot brudnych, pyłowych. i tak 3 dni oraz spodziewam sie popękania skóry i oblezienia twarzy. w środę ;-) 

ale gdy będzie ciepło, to pojadę się wylinkować nad morze.

*

Wybory byli ale naród już nie był taki chętny. już spięcie dupy przeszło. Dziwne, bo jednak bliższa ciału koszula, podobno. A tu jak zwykle wygrała prawicowa partia prawych i sprawiedliwych  :-DDD i znów powinna rządzić, jak w sejmach obuchachacha

Tymczasem owszem na wschodzie i południu, kraju tutejszego, tradycyjnie, bo genów nie wydłubiesz. Logicznie rzecz ujmując, jako partia wygrana ma mniej województw i utraciła jakieś po drodze... 

W naszej gminie spoko. choć w mieścieobok dogrywka ale zdaje się stara ekipa, nader chujowa, choć nie pisowa ale zostanie. ech. dogórynogami stanę, żeby moja gmina była obok tego chujowego miasta.

Jeszcze za wcześnie na podsumowanie całości wyborów ale podobno sondażowo mało młodych ludzi się wybrało...najwięcej w moim przedziale wiekowym. i na pis najwięcej głosowało wieśniaków po 60tce i dlaczego mnie to nie dziwi. 

no i Lewico, co jest?? ludzie co jest z wami?

**

Rozmawialiśmy o wakacjach, łikendach i ewentualnym zakupie kampera z sąsiadami, kamper w Szwecji stacjonuje.

Jeśli by Naczelnik go pojechał oglądać, to może se pojedziemy wszyscy w majówkę, najpierw promem potem autami i spędzimy kilka dni we Szwecji, ach jakby było cudownie. nad jeziorem w lesie. w mieście, na wyspie. Helsinborg, Sztokholm, Gotlandia... wszystko jedno.

APDEJT wyborczy w mieścieobok

ha nasza Pani Wójt ogromne poparcie, u nas 80 % co oznacza, że jej polityka się podoba. w mieścieobok jaki by wynik nie był w składzie Rady, to oznacza kłopoty i dalszą walkę o gminę. ale kilka typków nie weszło. i dobrze.

34 komentarze:

  1. Nie ogarnęłam coś zrobiła z tfarzom😅
    Dobrze czy źle?
    Lewica mnie zdumiewa, ale jak pisałam u się, to Razem ciągnie ją w dół- na nich wyborcy nie są przygotowani, są zbyt rozbrykani w socjalach😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to socjale ich mnie wkurzają, no bez przesady...
      twarz będzie ok ale muszem pocierpieć troszkę ;-)

      Usuń
    2. Pisdzielcom wynik „wygrywający” zrobiła ściana wschodnia z podkarpackim na czele, bo tam ponad 50% mają w sejmiku.
      Dziaders z Żoliborza robił więc dobrą minę do złej gry😉
      Partia ludzi 60 + i wieśniaków nic tego nie zmieni póki ten dziaders będzie. Ci ludzie są niereformowalni.
      Hołownia też robi dobrą minę, a w sumie to wielka kicha…. to przecież on miał odebrać PISowi elektorat.

      No, pani, dla urody zawsze warto😉

      Usuń
    3. dla urody Warto:-)
      no tak niereformowalne dziady

      Usuń
  2. A u mnie wygrała moja ulubiona kandydatka na prezydenta, w końcu. Czyli wygrała lewica. Jak poczytałam, że rolnicy, których pis olał ciepłym strumieniem, głosowali na nich właśnie, to mi ich już nie żal. Niech ich zaleje zielony ład i zboże z Ukrainy. Sorry, jak nie boli głupota, to może musi dupa zaboleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pełna zgoda, pełna zgoda Dreamu. wieś w kraju tutejszym to ostoja zaprzaństwa i gupoty.

      Usuń
  3. W Uc wygrala w pierwszej turze moja faworytka, ktora od dawien dawna robi z Lodzi sukcesywnie perelke, natomiast wojewodztwo uckie to pobozne chamy wpatrzone w zlodziejski pis, bo im dawal.
    A to Lucynka jest wychodzaca? Czy tak jednorazowo dla towarzystwa sobie wlazla na to drzewo i malowniczo wygladala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie nasze koty są wychodzące i zawsze były a Lucyna to zbój polujący na ptaszki i wiewiórki. a Manius leje się z innymi kotami.

      Usuń
  4. Uroda Lucynki jest bezsprzeczna, jak i to, że ściana wschodnia to po prostu porażka. Rzeszów jakoś się trzymał, ale rozsypał się na pół. Resztka ludzi przytomnych głosowała na dotychczasowego prezydenta, ale prawie drugie tyle na pisiarza. W sejmikach prowadzi pisiarnia. Idę się urżnąć w trzy dupy. Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zła na lewicę. Ale póki Dziadocen Czarzasty nie odda władzy to zero szans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja jestem zła, podzielili sie na frakcje i podgrupy...ech dodupy taka robota.

      Usuń
    2. Czarzasty ale i Razem robi złą robotę. Razem gdyby się nie przykleiło do Lewicy to nigdy nie weszłoby do sejmu.
      Na Razem społeczeństwo nie jest przygotowane i myślę, że pokolenia muszą minąć, by mieli jakieś większe poparcie. Zresztą oni teraz mocno brużdżą i w samej koalicji, ale i u się w klubie.

      Usuń
    3. kobiety Razem mnie sie podobają

      Usuń
  6. Czy Twoja Lucynka ma szansę na dzieci? Z odpowiednim partnerem, oczywiście:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma, jest wysterylizowana ... ale takich trojkolorek jest sporo po wsiach, niestety. może i w schronisku?

      Usuń
  7. Twoja Lucysia jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, i jak przepiękna tak charakterna ;-) cholera z niej

      Usuń
  8. Ale filtry stosujesz?
    Lublin wiadomo:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak stosuje i specjalny krem i łykam witaminę b i c...może nie popęka :-) ale nastepnym razem to już tak, bo dwie warstwy będę ciągnęła...
      lublin wiadomo :-(

      Usuń
    2. Pamiętam jak moja lekarka medycyny estetycznej zastosowała na mojej twarzy kwas trichlorooctowy. Po dwóch dobach skóra robi się czarna, potem pęka jak afrykanska ziemia, a potem stare płaty odpadają.
      Chyba kiedyś pisałam, jak witałam się z ukochanym kolega, tenże pocałował mnie w policzek i płat skóry mu się.do ust przylepił🤣

      Usuń
    3. ranyboskie :-OO
      żadna czarna i żadne płaty. mnie takie horrory nie dopadna, ja mam wrażliwą skórę.

      Usuń
  9. Trza sie nie dać! I nie dać pisiorom satysfakcji, że nie przegrali... Trza im wypominać, ile to sejmików stracili... i w ogóle na pohybel!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nietety tym razem nie dałam rady ani zgłosić się w miejscu zamieszkania, ani zostać dłużej w PL :(((
    Czasem osobiste sprawy przeważają. Ale tak czy siak spada pisowcom poparcie w narodzie.
    Wokół nas podobnie jak w PL wybuchła wiosna o cechach lata.
    I trudno wysiedzieć na zajęciach, zdawać zaliczenia i szykować projekty w takich warunkach.
    Ale się spinam i walczę dalej. :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś całe dopołudnie spędziłam w szkole... w sali z zasłoniętymi roletami ...teraz temperatura spada i pogoda się zmienia...łeb mi pęka trudno to wytrzymać, serio. niechę zdecyduje, błagam.
      Dzielnaś.

      Usuń
  11. Co ona, Lucynka, widzi z tego drzewa. Co TY wyprawiasz w tym ogrodku? Aj, niiin, dojrzala Twoja twarz. :)))) Milych chwil z Lucynka!I innymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynka poluje na ptaki i wiewiórki, niestety.
      sądzę, i sądzę i sadzę i sadzę

      Usuń
  12. U mojej mamy burmistrz się zmienia i 90% rady, i pewnie dobrze, bo miasto brudne, szare i ponure, może coś się zmieni, bo ostatnie kadencje burmistrz miastem się nie zajmował tylko wsią, z resztą był ze wsi, więc nie wiem, czego mieszkańcy wcześniej się spodziewali. U nas pada i pada, co za pogoda, ale tulipany, hiacynty i inne zakwitły i jest radość. Trzymam kciuki za kampera - kupujcie, obserwuję tutaj wielu moich znajomych kupuje kampery albo busy i przerabiają, wiadomo, B&B i hotele zajęte przez Ukraińców i nie ma za bardzo gdzie nocować, a jechać i wracać, to jednak mordęga na wyspie.

    Kociulo cudnej urody kwitnie. 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech ten kamper fajna sprawa ale ja jestem trochę ostrożna, bo on będzie głównie stał. w garażu. wiadomo. latem, może w łikendy... no nie wiem nie wiem, taki mały busik przerobiony na kampera to ewentualnie tak. Zobaczymy.

      Usuń
    2. te przerabiane busy są bardzo spoko :)

      Usuń
    3. i bardzo finansowo ...niespoko ;-)
      ale zalezy , wiadomo.

      Usuń
    4. To zależy co tam wkładasz do środka, ale ja jestem nieobiektywna, te busy, co to przerabiają moi znajomi, to głównie własnymi rękoma, bo mają umiejtności, warsztaty, materiały z pozostałych robót, i kupują tylko sprzęty których sami nie mogą wykonać.

      Usuń
    5. No to inna rozmowa my sami tego nie zrobimy musimy kupić gotowca 😐

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....