środa, 12 czerwca 2024

Może się ogarną Liberały...

 Najważniejsze, to umościć się wygodnie. i można bez prochów i wódy zachować spokój. tylko trzeba powtarzać sobie, mam jedno życie, jedno życie jednożycie. 

Odszukać swoją niszę. Rozpoznać teren i czuć się w miarę bezpiecznym albo choć zadowolonym. Żyję już wyjazdem, wakacjami i pasę oczy fiordami. przede mną jeszcze lektura blogów i przewodnika. 

Pakuję książki, audiobuki, a Naczelnik filmy w telefon. Ogarniam garderobę. 

Jeżyki rosną. 

Roboty dużo. deszczyk pada, podlewać nie trzeba ale mógłby już przestać. 

Plany podróży się krystalizują, lista rzeczy i zakupów się robi. Dziś wieczorne spotkanie w sprawie wyjazdu. kolejna dieta się kręci... kosmetyczka mnie znów wyssała z kasy. 

Planuje fry w środę, bo w czwartek kończą moje ósmoklasisty. Życie się toczy. Jest dobrze.

***

Nie będę z nikim wchodziła w polemikę, dosyć mam już politycznych awantur.

Każdy ma prawo mieć własne zdanie. odmienne zdanie.

Wedle starej sprawdzonej zasady: punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. a z daleka nie widać wszystkiego. choć dystans pomaga w ogarnięciu i zrozumieniu problemu. 

I zgodnie z nią, ja nie trawię prawicowych bubków, nie ma mojej zgody na strzelanie do bezbronnych ludzi, czy topienie ich, my mamy uchodźców wojennych w postaci Ukraińców. i zależałoby mi bardzo na ustabilizowaniu stosunków ponadnarodowych. oraz mamy wojnę pod nosem. 

[No ale nie bądźmy naiwni, no na prawdę.]

Prawicowi populiści jeszcze kochają naród i jeszcze dmą w tę narodową, nacjonalistyczną, antyżydowską, antyimigrandzką i antyukraińską tubę, dopóki nie posadzą własnej dupy na stołku. Potem kradną, kasują inne partie, robią jedną telewizję partyjną, rozpierdalają naszą kasę, robią przekręty podatkowe, a na ludzkich zwłokach, albo na trumnach smoleńskich, robię karierę polityczną i trzepią ten podkład narodobogo, biją te pianę. Straszą. Cisną na niezadowoleniu, wkurwie, niewykształceniu, biedzie, nieogarnięciu, wykorzystują naiwność i honor. i dumę narodową i Strach do samego końca. .. narzucając nacjonalistyczną narrację. 

A  wy liberały wszelkiej maści i wszystkich krajów DO ROBOTY, bo to jeszcze nie koniec zabawy. prawo musi być prawem, kryminaliści i terroryści nie mogą szaleć bezkarnie a islam anektować Europy !!! dokurwynędzy.

Wahadło nazbyt wychylone w jedną stronę, musi wrócić z przechyłem w drugą. 

Gena nie wydłubiesz, fizyki nie przeskoczysz. 

.

.

.

nie ma gdzie w tej europce już uciekać. być. 

ech.

17 komentarzy:

  1. Ech i czemu ja do tej Kanady nie uciekłam, jak miałam okazję 😉
    Gdyby to o poglądy chodziło…
    Będę się upierać, że mam w doopie czyjeś poglądy- prawicowe, lewicowe- byle był przyzwoitym człowiekiem i nie popierał mafii i faszystów, homofonów, nacjonalistów.
    Mnie się tolerancja skończyła.
    Nie mam ochoty rozmawiać, edukować, bo to jak widać grochem o ścianę. Z głupkami się nie gada, szkoda zdrowia.
    I mam prawo przestać szanować, bo mam w życiu inne zasady…



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech szkoda, też bym uciekła do Kandy ... mam tam przyjaciółkę ale nigdy nie byłam, bo sie boję latać i chyba bym zwariowała podczas tak długiego lotu...
      reszta jest na dziś ponad moje siły.
      ta pogoda mnie morduje powoli.
      cmok

      Usuń
    2. Kiedy trzeba wyrazić swoją opinię, robię to. Ale głową w ścianę waliła nie będę. Chodzi o to, że wszystkich się nie przekona, najważniejsze to samemu dobrze żyć.

      Usuń
    3. Wszystkich sie nie przekona... ale zrozumieć nie mogę jak można głosować na takie gnidy ???

      Usuń
  2. A u mnie, w Australii Partia Liberalna jest właśnie politycznie prawicowa. Są dwie główne partie, Partia Liberalna (prawicowa) i Partia Pracy (lewicowa). Obecnie rządzi Partia Pracy z pomocą Partii Zielonej, a liberałowie są w opozycji. I tak się składa że ciągle trwające protesty pro Palestyna są powodem coraz większej nienawiści do Żydów, a najbardziej antyżydowska partia to Zieloni, a mniej więcej tydzień temu senator partii lewicowej pozwoliła sobie w parlamencie na wykrzyknięcie sloganu Hamasu. Rząd lewicowy toleruje te wszystkie antyżydowskie działania, tylko liberaly (prawica) robią ile mogą żeby bronić Żydów w Au, bo oni coraz gorzej się czują, są napadani na uczelniach, ich biznesy są niszczone i dużo złego ich dotyka. Jakoś u mnie wszystko odwrotnie, może rzeczywiście jesteśmy do góry nogami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście Tereso coś macie odwrotnie, choć powiem ci, że mnie już nic nie zdziwi. serio. antysemityzm nie ma partii, chyba.

      Usuń
  3. Ptaszek sobie frunie z dala, w gorze slonce zapier***ala,
    zaba w stawie dupe moczy. Qrwa, jaki dzien uroczy.
    Bardzo sie ciesze, ze jezyki maja sie dobrze, a nawet rosna i ze wyjezdzasz odpoczywac. Deszczyk kropi, wiec ze spaceru z Toyka nici.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierszyk stosowny :-))
      o jeżykach jeszcze napiszę osobno. U nas leje jak cholera...mam dosyć.

      Usuń
  4. Ja powiem jedno- człowiek, który pluje na UE i pcha się tam po dietę jest gnida bez honoru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszedzie jest tak samo, jak posiedzisz dłużej... uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teatru, coś możesz, Śliczna Babo z Równie Najładniejszo Chałupo ( czy to możliwe jest?????) polecić knajpowo w Ustce, Słupsku et cosortes? Padam dostóp.
    ŻonaMietka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w slupsku Dym na wodzie, dobra jest Libańska...dokończę jeszcze, bo jusz musze do pracy biegiem...

      Usuń
  7. Senkju i etcetery

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....