poniedziałek, 17 czerwca 2024

O tym, że mnie kochają.

 jak napisała Poważna Przeważnie. i jest dobrze.

bo wiecie, ile by się nie wylało pomyj, żem nie za skromna, że zarozumiała,

 że kłamczucha, że brzydko piszę, znaczy używam wulgaryzmów och, ach, jakie to nieładne [no nadal dostaję komenty od anonimów, szorujące poziomem po dnie]

to dokładnie wiem, komu i dlaczego się nie podobam. WIEM to. trzecim zmysłem to wiem i bardzo wyczuloną intuicją.

Zazwyczaj czepiają się osoby głęboko nieszczęśliwe, prostackie, wyznawczynie wszelkiej maści i zazdrosne. Tak zazdrosne o wszystko. Zazdrość zżera to społeczeństwo. ten naród i tu i Wszędzie, gdzie bytuje tymczasowo lub na stałe. I wieczne pretensje o brak skromności BO Najważniejsza jest skromność, rączki na kołdrze i usteczka w ciup. a jak nie jesteś wyznawczynią i nie ulegasz i wybierasz swoją drogę, opcję na szczęście, to Doświadczasz krytyki, diagnoz wszelkich domorosłych filozofek i oceny raczej negatywnej. A jak wystajesz ponad i jesteś pyskata ooo to już jest powód do ukamienowania. 


a mnie tam kochają :-) 

mężczyźni, 

aktorzy i dzieci. 

i niektóre kobiety...

Magda chce, żebyśmy zakładały Ansambl Pieśni Tradycyjnych (ludowych, białych) w 5 osób. No może się udać. obie śpiewamy na biało, mamy facetów o dobrych głosach i jest instruktor muzyk, który nas poustawia. Faceci grają na przeróżnych instrumentach, pianinach, gitarach, akordeonach, basach, ja bębny a flety proste ogarnę, dochodzą liry korbowe i inne dziwne instrumenta. Miał być teatr a będzie zespół. i w sumie dlaczego nie? 

Mamy przecież tyle wolnego czasu OBUCHACHA 

po nocach.

*

W sobotę była wielka impreza przed teatrem i się musieliśmy spiąć wszyscy. gil nie gil. i się udało bardzo i było przyjemnie. I wszyscy zadowoleni, a w gazetach napisali. 

za to kara przyszła w niedzielę. 

Rozłożyło mnie. więc bardzo ostrożnie wstałam z łóżka, prałam, układałam rzeczy na wyjazd. pokładałam się, podsypiałam...smarkałam. piłam malinową nalewkę. cierpiałam z powodu bóli wszelakich.

 Po raz kolejny Naczelnik mi tłumaczył spalonego, ale i tak nie kumam ;-D bo łeb mnie napierdalał.  Oczywiście Holland-Polland przerżnęliśmy. polska biało-czerwoni :-)

*

no pisdzielce mamy burdel na granicy, dzięki waszym rządom. .. polityki migracyjnej nie mamy w ogóle. ale to od zawsze.

i wśród żołnierzy bywają wariaci, popaprańcy, którzy strzelają do wszystkiego co się rusza... jest pijaństwo, jest konflikt miedzy żołnierzami a strażą graniczną. jest burdel. i niemożność i jakaś monstrualna hucpa. 

No więc coś trzeba zrobić. WRESZCIE.

Ja bym zakazała szerzenia jakiejkolwiek wiary zwłaszcza monoteistycznej. i byłby spokój. dosyć już mordów w imię urojonych bożków.  i bym wyeliminowała narody. kolejny powód do odrąbywania głów. tradycja rzecz święta. tradycyjnie poświęcamy życie jednego dziecka, bo drugie dziecko ludzkie ma święto...

za to PSL, okazał się być wielkim hamulcowym w kwestii związków partnerskich

 i nasze prezydenckie zero. ofkorsss

[trump ten kretyn z tupecikiem, kpi z Zełenskiego, myślę, że by się exkiuzemła posrał na jego miejscu].

25 komentarzy:

  1. Zelenski wqrwia, bo o ile na poczatku budzil szacunek, tak teraz juz nie. Warunek Putina na zakonczenie wojny jest jeden: koniec natowskich aspiracji na Ukrainie. I bedzie spokoj, ale nie, ten sie rozkrecil, a nawet wymusil na Niemcach zezwolenie do uzywania niemieckiej broni pomocowej do atakowania Rosji na jej terytorium, co prosta droga prowadzi do rozszerzenia konfliktu, na Polske, na Niemcy, na Europe. Niech juz ten dziad proszalny wreszcie sie opanuje i pomysli, jak zapobiegac eskalacji i dalszym ofiarom. Wielki wuc sie znalazl, cudzym kosztem.
    Piernicz zazdrosnice, niech w spokoju zielenieja i gnija, a Ty rob dalej swoje i chwal sie, bo dlaczego nie. Cnotki, qrna, dwulicowe! Przeklinanie im przeszkadza. No zescie mnie zaimponowali muzycznymi talentami, ja tam nawet bebenkow nie ogarniam, choc sluch podobno mam, tak powiedziala jedna fachowczyni od muzyki, ale ani nut nie znam, ani instrumentu zadnego nie opanowalam. Mogie cos zanucic ze sluchu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero, Ukraina zrezygnowała z broni atomowej swego czasu w zamian za poszanowanie jej suwerenności !!1994 rok proszę loink:https://forsal.pl/swiat/ukraina/artykuly/8214726,memorandum-budapesztenskie-usa-i-wielka-brytania-w-1994-r-zlozyly-ukrainie-gwarancje-bezpieczenstwa-w-zamian-za-pozbycie-sie-broni-atomowej.html
      Pozycja Ukrainy była wówczas wyjątkowa, ponieważ po upadku ZSRR kraj ten odziedziczył około 1800 strategicznych głowic jądrowych i 176 międzykontynentalnych rakiet balistycznych. Był to trzeci, po Stanach Zjednoczonych i Rosji, arsenał broni atomowej na świecie.
      Memorandum Budapeszteńskie o Gwarancjach Bezpieczeństwa zostało podpisane przez prezydenta Ukrainy Leonida Kuczmę, prezydenta Rosji Borysa Jelcyna, premiera Wielkiej Brytanii Johna Majora, prezydenta USA Billa Clintona w dniu 5 grudnia 1994 r.
      Zakłada ono, że mocarstwa będą szanować "niezależności i suwerenności istniejących granic Ukrainy" i nie zastosują "groźby lub użycia siły przeciw integralności terytorialnej bądź politycznej niezależności Ukrainy".

      Ponadto kraje te powstrzymają się od "przymusów ekonomicznych zmierzających do podporządkowania swoim własnym interesom" praw Ukrainy związanych z jej suwerennością.
      Te postanowienia w 2014 r. złamała Rosja, anektując należący do Ukrainy Krym i angażując się w konflikt w Donbasie.
      Na prawdę chcesz mnie przekonać, że Zełenski nie ma racji walcząc o Nato
      a włodomir to taki gość co to przestrzega traktatów i jest cywilizowanym niedzwiedziem ??
      SERIO ???

      Usuń
    2. w kwestii talentów zaś co cusz ...nie zaprzeczam :-P

      Usuń
    3. Wszystko to prawda, co piszesz, ale ja naprawde nie chcialabym globalnego konfliktu spowodowanego czyimis ambicjami politycznymi, podczas gdy osoby z tego kraju zobowiazane do sluzby wojskowej ukrywaja sie na azylu. Jestem jak najbardziej za pomoca w obronie jego kraju, za przyjmowaniem obywateli niezobowiazanych do sluzby wojskowej, ale nie do atakow na Rosje na jej terenie bronia otrzymana od sojusznikow, po grozbach Putina, ze to zwolni go ze wszystkich zobowiazan dyplomatycznych. To psychopata i jemu jest wszystko jedno. To zaszlo za daleko.

      Usuń
    4. obawiam się, że ten psychol nie potrzebuje żadnego prawdziwego powodu ...

      Usuń
  2. Kochają🥰Ja też,za całokształt✌poglądów, działań, twórczości, stylu..🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Basiu pięknie ci dziękuję i kłaniam się do samej podłogi cmok cmok

      Usuń
  3. Wokalne popisy to nie ze mną, beczę jak baran:)
    Zazdrość to chyba jedno z najszczerzej żywionych uczuć wśród ludzkości i bardzo często dotyczy banalnych spraw materialnych.
    Obejrzeliśmy dwa mecze, bo i Serbii z Anglią wczoraj wieczorem, przegrali 0:1 , ale to była dobra gra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. meczy nie oglądam z założenia a już zwłaszcza gdy grają białoczerwoni :-DDD
      zazdrość to jest niskie uczucie. i trzeba mieć charakter,

      Usuń
  4. Przeczytałam komentarz i…

    Wiesz, ja nic nie piszę, bo raz wszystko wiemy z kanałów grupowych i ze źródeł, które w sieci się publicznie nie ukazują, a dwa prawda jest okrutniejsza niż kanapowi oglądacze i czytacze myślą.
    I niech sobie myślą tylko głupot nie powielają, że oto Putin łaskawie odpuści, jak UA zadeklaruje, że nigdy do NATO nie wejdzie. Kuzwa jakby nagle historii nie znali, jakby nie wiedzieli, że wszelkie pakty to o kant doopy rozbić z psychopatami z Rosji.
    Ech… tylo się zdenerwowałam…
    Wdech wydech…
    Nie powinnam osobiście tak odbierać, na co dzień się przed tym chronię.
    😉
    Kolorowe ptaki się kocha i podziwia, a dla mnie Ty jesteś właśnie takim ptakiem😘
    Ale Przemyśl ten zespół. bo takie wspólne granie i śpiewanie to cudna rzecz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kwestii putina w ogóle rosji sprawa jasna jak. nikt już nigdy nie powinien paktować z ruskimi . oraz prowadzić interesów jakichkolwiek, z Europy i ze świata. Oddychaj.
      Twoje zdrowie jest najważniejsze.
      Zespół przemyśliwam :-) zupełnie powaznie.

      Usuń
  5. Ciągle napierdalasz peany na swój temat przy aplauzie sobie podobnych...
    Po kuta tak się nawzajem pocieszacie w swojej egzystencji?
    Cuś was jednak ogranicza, ale może czujecie się po prostu nie doceniane?
    Zważ historyczko-polityczko-memorandum nie ma żadnego (ŻADNEGO!) znaczenia w prawie międzynarodowym'..., co zresztą się okazało...
    jeżeli ty takie "rewelacje" historyczne (prawne) przekazujesz TU w swoim grajdołku kobitom "światowym", euroentuzjastkom, to ja mam ubaw. Co innego dzieciom z podstawówki, w liceum by cię zjedli po dwóch zdaniach-przynajmniej w MOIM liceum- bądź czujna...
    Oooo, odważyłaś się nie cenzurować mojej krytyki-za to masz plusa, zaczynam patrzeć trochę inaczej na twoje wynaturzone spostrzeżenia. Cóż, wiek robi swoje.... . Jedno zdanie twoich niecenzuralnych uwag od razu przynosi efekt, w postaci twoich wielbicielek- pozdrawiam je serdecznie!
    Całuski.
    doceniłem
    poldi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Przeczytałeś i wystarczy. Do niedozobaczenia.

      Usuń
  6. You are loved ;)))
    ŻonaMietka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako była członkini zespołu ludowego czuję się dumna że wiem co to biały głos i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to była?
      a czekaj już wiem, teraz chór.
      Uwielbiam uwielbiam i uwielbiam po stokroć tak :-)

      Usuń
  8. Dzięki za polecajkę, Teatru. Dym się sprawdził znakomicie.Króciutko zawodowo na Wybrzeżu, więc nie starczyło czasu na wszystko. Rukolę znam i też lubię. Resztę może uda się zaliczyć tzw. następną razą. Jeszcze raz dzięki. Jesteś fajna!!!! Bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Putin rozumie tylko siłę i tyle w temacie. Twoje wpisy bardzo,bardzo lubię i te niecenzuralne zwłaszcza :)))))
    Talentu wokalnego szczerze zazdroszczę,ja nawet śpiewając 100 lat fałszuję.
    Ela D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😅 racja tylko z pozycj siły.
      Ja nic nie mówię o talencie🤣

      Usuń
  10. Dla mnie jak nie fałszujesz to już jest talent :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ukraińcy kupia Polskę i tak będzie wojna, przecież korupcja tam i tu kwitnie w najlepsze, nie mam złudzeń. Błędne koło z tymi anonimami, ja to mam tak skrajne komentarze, że trudno się nawet nad tym zastanawiać. Baw się dobrze, śpiewaj i miej radość, bo na resztę, to nie mamy wpływu. Kisses

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....