czwartek, 29 sierpnia 2024

Lato nadal. LA TO !!!

Wczorajsza długa rozmowa z Mer, i francuskie opowiadania. i obgadywania. Nie podobało jej się Bordeaux zaanektowane przez kolorowych(?!) woli starą Francję. Podobała jej się katedra św. Andrzeja.

 Byłam wiele razy w Besancon blisko Dijon ale nigdy na południu. Natomiast już tam, wtedy widziałam Francję bardzo kolorową...

Teraz patrzę na trasę którą pokonywaliśmy busem. Dziś pojechała bym nad Jezioro Bodeńskie -  Dygata, przez Liechtenstein, Zurych, Berno i Lozannę. 

Wnętrza wilii z basenem do wynajęcia latem. wułala.







niestety nie mogę podać, gdzie to jest i ile kosztuje wynajęcie 

*

[środa]

 Jest czas na letnie, wakacyjne szaleństwa, przygody, podróże, akty twórcze i jest czas na ich układanie w głowie, w sercu i na blogu. Jest czas na przeżycia pierwotne i wtórne :-) zapewne w związku z tym cała historia się czasowo przeciąga i zostaje z nami znacznie dłużej.

Wczoraj odpuściłam Dwójarze. dostała dopa ale co nas komisję rozbawiła do łez, to jej jestem nawet wdzięczna. Bo takich głupot nikt by nie wymyślił. Anegdoty pozostaną nawet, gdy czas zatrze pamięć o niechlubnej ich twórczyni. Otóż kultowym autem lat siedemdziesiątych, epoki gierkowskiej Polsce, na włoskiej licencji, było auto na F czyli ...Ferrari. 

kurtynka.

[w typie Kto stoi na kolumnie Zygmunta? brzmiało pytanie a odpowiedzi było coniemiara bezliku:-DDDD 

Ból głowy mnie sienasilił, bo też i ciśnienie jakoś zwyżkuje z każdym drobnym nerwem, lub w efekcie pierdolenia bez sensu.

Dziś się zerwałam zbyt wcześnie no ale to mój organizm zadecydował, że siedem godzin wystarczy. dlatego w ogóle piszę, gdybym wstała zaplanowanie, nie byłoby czasu. dziś jadę  wcześniej do placówki w związku z wynikami egzaminu i duposiedzeniem na dwóch radach pedagogicznych. biorę Pomponiusza Flatusa, którego se przeczytam podczas. 

Pomponiusz zrobił robotę, tylko się musiałam mocno pilnować, żeby nie ryczeć ze śmiechu. Uwielbiam Mendozę, tak jak Monty Pajtona.

[Wczoraj (wtorek)spędziliśmy czas na serialu: The Morning Show.  no i lecimy już drugą serię]

Po powrocie z teatru i placówki nie mam siły posadzić w donice pięknych  kwiatków zakupionych ostatnio w OBI. ech można popłynąć kasowo jak nic. normalnie. już dawno tego nie robiłam. Nadal gorąco. krótka wizyta u sąsiadkiOli. znów zakupiła zieleninę do ogrodu, cały czas robi przemeblowania. Obładowała nas ogórkami, bo urodzaj, podobnie w łikend przyjaciółka obładowała nas pomidorami(bo urodzaj).

A w sobotę grill sie szykuje, bo sąsiady zakupili gazowego gilla. to będziemy jeść i pic wino w noc i śpiewać... Wcześniej Naczelnik ma ognisko w remizie, gdyż szykują program artystyczny na święto plonów. buchacha.

A kiedy my zakupimy grilla siepytam się?

*

[Czwartek]

Mam dużo godzin w placówce upchanych w dwa dni. Jeszcze więcej, niż w zeszłym roku. także wtorki i czwartki będą zapakowane po kokardy od rana do nocy. joga mi się nie zmieści. Muszę szukać innego rozwiązania. albo dobić pointe dechą we wtorek. W sumie ogólnie godzinowo poza domem, wyjdzie na to samo. tylko mniej wolnego czasu a pracy kilka godzin więcej. Dam radę. na wyjazdy trzeba zarobić :-)

Nie piszę o placówce ostatnio ale się uzbierało. W sumie zarządzającą mogę jakoś przyjąć do wiadomości: wraz z nowym człowiekiem zmiana wizji. już nie oceniam, jaka ta wizja jest. 

Natomiast niektóre typki się nie zmieniają...ech. nadal pełno zwyczajowych bab: ja jestem wszechwidząca !!! reszta to się tylko chwali i śmie mieć dobre zdanie o sobie (obuchacha)

i to przechodzi jak zaraza na kolejne pokolenia.

Afery, aferki, obgadywania i "oczerniania" no co to jest za określenie jakieś starodawne ??? jednakowoż bardzo modne w pewnych kręgach :-DD

Tak, placówka to miejsce, gdzie nie wolno mieć dobrego zdania na swój temat. Nie wolno się cieszyć życiem, sobą, swoimi osiągami i nie wolno Wystawać. niedajbuk.

czeba mieć zbolałą minkę cierpiętnicy, której nic i nikt się nie podoba. i ma problemy. 

czeba być przeciętną, skromną osobą, bez sukcesów, najlepiej. no i ci będą paczeć na rence, nogi, twarz, ciuchy... w fejsbuki, że za dużo podróżujesz. Tak jak cały ten zasrany kraj wieśniacki. wyznaniowy. 

rządy się zmieniajo i ministry ale grono pedagogicznie owszem NIE.

No i nadal siedzi ksiądz w ławce!? serio? ministro edukacji ?? nowacko ??miałaś wykopać tę zgraję wpizdu z placówek. 

[... coraz częściej myślę, że mnie to środowisko zatruwało i nadal zatruwa...w pakiecie z całym środowiskiem tej wieśniackiej mieściny. od zwolenników fasy, po profesorów symetrystów]

ps

ładna cyfra szatańska na dole 888

36 komentarzy:

  1. Nie cyfra tylko liczba. Cyfry służą do zapisu liczb.
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bordeaux jest przepiękne, uwielbiam, a wina stamtąd są moje ulubione.
    Ja jestem ślepa na kolory i w żaden sposób mi ilość widocznych imigrantów nie robi na mnie żadnego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech ja bym chciała zobaczyć na własne oczy to bordo. i sama ocenic
      Gdy byłam tam pierwszy raz jakieś 20 lat temu, to mnie ilość kolorowych Francuzów powaliła na łopatki.

      Usuń
    2. 20. Lat temu Polacy za każdą kolorową osobą się oglądali, mało podróżowali. Teraz człowiek wyjeżdżający za granicę ma inne filtry na oczach

      Usuń
    3. No tak tak, ale byłam wcześniej w Anglii i Niemcach...I jakis tak zgłupiałam z tą Francja że byłam zaskoczona. Toz przecież kolonialna była.

      Usuń
    4. No o jeszcze miejsce dużo znaczy. Jeżdżę do Szwecji co roku i nie widzę emigrantów...ale unikany dużych miast.

      Usuń
    5. Szkoda, że nie umiemy się integrować

      Usuń
    6. Musieli by przylecieć kosmici Rybenko...

      Usuń
    7. Czyli jest jakaś nadzieja 😁😁😁😁

      Usuń
  3. O, szkoda że nikt nie złapał 888 888

    OdpowiedzUsuń
  4. Phi, przegapilas jednakowoz cale szesc ósemek, bylo pilnowac. :)))
    Ja mam na krzaku 9 wiekszych pomidorow i kilka ledwie wyklutych z kwiatkow, wiec tez mam urodzaj, a dwa juz zjedzone, bo calkiem dojrzaly. Nie wiem jak u Was, ale tu dzisiaj jakis rekordowy dzien, ma byc 34°C w cieniu rzecz jasna i juz w tej chwili nie ma jak oddychac. Do roboty poszlam na 8.00 zamiast na 10.00, a juz bardzo zdazylam sie spocic i sponiewierac. A tyle jeszcze dzisiaj wyzwan przede mna, bo slubny po operacji stopy lezy i umiera, wiec wszystkie jego obowiazki spadly na mnie, w tym trzykrotne wyprowadzanie psa. W ten UPAL!!! I to mimo, ze wedruje borem-lasem w cieniu, to wczoraj o malo nie umarlam z goraca. No i potem do mamy do szpitala, poki mozna, bo nie wiem, jak sie sprawa dalej rozwinie, mianowicie sa dwa przypadki covida na oddziale, moga zabronic odwiedzin. W kazdym razie wrocily maseczki buhahaha! A juz tak bylo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tu covidy szaleja...nie wiem czy my nie mieliśmy przypadkiem...
      pewnie maseczki tez wróca.
      u nas tez ma być powyżej trzydziestu ale ja sie cieszę, bo pół dnia dzis spędzam w ogrodzie a drugie pół w teatrze :-)
      współczuje Pantero

      Usuń
  5. Od lat mamy właśnie gazowy grill- zdrowszy.
    No i jak takie grono ma wypuścić młodzież by zdobywała świat? Bez skrzydeł, bo im zdepczą na różnych etapach edukacji…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pragne tego grilla jak niepodleglości.
      ano tak, takie to jednak smutne jest...nadal. Nadal kicha edukacyjna. a tak myślałam, że nikt sie za to porządnie nie weźmie.

      Usuń
  6. Mamy grilla i palenisko, nad którym wędzimy i na którym teściowa miesza powidła.
    Mnie się podoba kolor we świecie:)
    A z lekcjami religii łatwo nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie sie podoba świat kolorze.
      och zazdroszczę paleniska. A kto powiedział że w ogóle będzie łatwo...chyba wiedzieli gdy startowali w wyborach że łatwo nie będzie.

      Usuń
  7. We Francji nie byłam, może się przytrafi, w końcu nie tak daleko, ale tych marzeń wyjazdowych tyle, że z emerytury nie starczy.
    Placówki, jak czytam wszędzie podobne, ja pożegnałam bez żalu także z uwagi na osobę szefowej.
    Mój mąż wrócił z Rady i nie wie kiedy pensje dostanie, bo zmiana kierownictwa i OP a dziś jeszcze nie ma nowych angaży, super!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to burdel panie dzieju burdel w tym archeo... czyli Ty masz labę a mąż zapintala :-)

      Usuń
    2. No niestety, niby nauczyciel, ale nie może skończyć wcześniej, a starszy ode mnie, ale już
      niedługo...
      jotka

      Usuń
    3. Czasami rozumiem i wcześniejsze odejścia...ludzie, nie widzą już szans na zmianę i nie mają wizji bo i po co.

      Usuń
  8. W pewnych kręgach zawodowo-towarzyskich nie zaleca się:
    - wyróżniania
    -wychylania
    -wystawania
    -wykazywania
    Nie stosujących się do powyższych wytycznych obciąży się obligatoryjnie dodatkowym przyrostem wagi w ilości 5kg, bez względu na dietę.
    Odwoływać się od decyzji można w departamencie nr. 777 w Thornie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ijeszcze ta cała premia miesięczna, w postaci dodatku o której decyduje dyrektor placówki... wydawało sie, ze sensowni będa nagradzani a tymczasem...borem lasem...

      Usuń
  9. La to, la tamto a u nas la jesien w la temperaturach. Dzisiaj bylo 16 stopni, noca spada. I liscie sie przebarwiaja! Dobra pora na przyciecie roz, malin...
    A te zachowania w pracy (szkole)? Hehe. Chyba tak jest na calym swiecie.
    Grill gazowy alternatywa dla innego typu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie śledzę aż tak bardzo informacji, ale sądziłam, że zmniejszono ilość religii. A tymczasem u mnie w szkole nadal dwie tygodniowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie...nie sprawdziłam u nas ale to jest kurwa jakieś nieporozumienie.i swinstwo

      Usuń
  11. Religia do salek, tak powinien brzmieć dzisiaj postulat Wybranowskich, bo chyba tak nazywali się Ci, co wypłakali, że sześciolatki nie pójdą do szkoły.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....