niedziela, 1 września 2024

aż tu nagle...Witacze.



Witacze w naszej wsi. 
Baba ze wsi w stylu madonna z wielkim cycem(cyc został niefortunnie zasłonięty), chłop ze wsi i dziecko :-DDD i to dziecko z twarzy mnie zmiotło chacha, bo jakieś śniade jest, zresztą chłop też ogorzały, no ale chłopa mogę zrozumieć, że od gorzały...

Niestety znalazłam też inne witacze,  idę sobie przez ogród teraz rankiem, i co widzę ??

zimowity !!!!

o wszyscy bogowie egipscy, jak to ??

buuuuuu

Stanowczo odmawiam przybycia jesieni, i jestem przeciw końcu lata.

*

Wczoraj, Było wspaniale, rześko w ogrodzie ale w sam raz. Jedzenie żejaciekręcę i zdecydowanie zjadłam za dużo. Nowy gazowy grill miał udaną premierę i się spisał. No cusz takiego właśnie nabędziemy. za chwilkę, bo teraz na zakończenie sezonu ceny spadną, promocje i takietam. No i nareszcie nabędę poczucie bezpieczeństwa, w razie awarii prądu.

**

Za co kocham Mendozę i dziękuję ci Kalino, że mi przypomniałaś o tej książce. fragment o Żydach bezcenny





ps

Zrzutka na pisdzielców mnie rozśmieszyła :-DDD jakie to jest żenujące. Ofiary pisdzielskie zbudowały system w który sami wpadli OBUCHACHA. tłuste koty wyskakiwać z kasy którą UKRADLIŚCIE. 

No i burdel polityczny. z jednej strony odsunięci, z drugiej nie do końca...chaos prawny. Zrobili rozpierdol. niech poniosą konsekwencje, jak najbardziej surowe. 

Wiadomo, że dziś data historyczna. Leżymy jeszcze w pieleszach, odreagowując wieczór wczorajszy. jednym okiem patrzę w ekran, kawa na ławę, Loża prasowa, drugim piszę i podczytuje. Premier przywalił ogromnymi sumami na armię. nie podoba mi się to bardzo. 

Wojenko, wojenko cóżeś ty za pani... rozkwita wśród młodego pokolenia. 

Nie chce mieszkać w kraju przyfrontowym. Wyznaniowym. Podzielonym. 

[no i kurwa nie wierzę, że kobieta według prawicy zjebanej, ma jakiegoś ciula w garniturze czy koloratce, godek, ordo jurnych, pytać o zgodę w kwestii swojego ciała]

15 komentarzy:

  1. A tak, tych witaczy sporo wszędzie, nawet w moim grajdole, choć gdzie nam do dożynek!
    kiedyś podsłuchałam rozmowę pań, że to jedna nienawidzi all inclusive, bo za dużo zjada. W Grecji tez jadałam za dużo, ale tyle tych różności!
    Niechaj się PiS zwróci do Rydzyka o pomoc, ale wątpię czy się podzieli!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jak można odpuścić tyle dobra..ja akurat się nie przejadalam wręcz przeciwnie.

      Tyle nakradł tyle mu wpakowali w dupe to teraz ...

      Usuń
  2. U nas tez takie witaja, ale sa wielkie, zrobione z bel slomy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te w załozeniu też miały takie być🤣🤣🤣🤣🤣
      Ale to mała wioseczka jest, bez kościoła i sklepu. To wiesz...

      Usuń
    2. A nasi z małych bel zrobili bo kto by tam płacił za te słomę albo dźwig wypożyczał..znamy proporcje mocium panie.

      Usuń
  3. Pomyślałam sobie, że fragment o Żydach brzmi tak, jakby ta książka była śmiertelnie poważną rozprawą 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂😂😂 no Kalino
      Nikt kto przeczyta opis najpierw 🤣🤣🤣 nie ma prawa tak pomyśleć

      Usuń
  4. I ludzie dadzą, bo trzeba wesprzeć naszych przeciw tym strasznym obcym z Niemiec.
    Lubię witaczy przaśnych, sympatyczni są😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej myslę o tym, ze tłuste koty kaczyńskiego zapasiona złodziejstwem profitami powinny sie dorzucić wg wodzusia.i sie dorzucają. jest cennik. 1000 krajowe 5000 unijne. a niech płaca a nie to zdelegalizowac .

      Usuń
    2. Idea witaczy jakoś mi była obca w wersji dożynkowej ....skąd to przyszło ??

      Usuń
  5. Jest to cudne (Mendozę mam na myśli) 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, niechby się nigdy nie skończyło a ona taka cieniutka...buuu

      Usuń
  6. Witacze, co za określenie :) PiS wyjdzie na swoje, straszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem skąd one przyszły te witacze??? ja ich jakoś nie pamiętam.
      nie wyjdzie, nie wyjdzie ...mam nadzieje.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....