czwartek, 29 lutego 2024

FeminaTY-WY.

Ten 29 luty - wyjątek od reguły, miał mi przynieść szczęście...

Nie robiłam żadnych planów do końca marca... i teraz znów wszystko mi sie wywaliło wpizdu. jedno się zgadza, jestem chora, leżę w łóżku, na zwolnieniu... cała zdziwiona. 

co za pech. ???

a może, jak sugerują niektóre wszechświat do mnie przemówił, po raz trzeci ?? 

Tymczasem wrócił Naczelnik i ogarnął temat psa Ciri. okazało się, że miała pełne gruczoły i dyskomfort w załatwianiu. Codzienne wizyty u veta i poszło ku lepszemu. już dziś ostatnia wizyta z bolesnymi zastrzykami. bidulka. 

* jak to się dzieję, że gdy tu wracam to ...Wszystko mi dolega ? wszystkie bóle wracają, zwłaszcza fantomowe. kręgosłupa nie czułam na wyjeździe ... ale stawy owszem czułam. zaś teraz czuję nadmiernie WSZYSTKO. stres, zmęczenie rozsypały mnie na łopatki. szarpie mnie bolesna egzystencja i kaszel. i ból głowy. 

Czytam Krainę Trolli i cusz opieka lekarska jest w Szwecji taka, że nie musisz się o nic martwić. wystawać w kolejkach, płacić, umawiać terminów. Tam sie samo dzieje. A jak to się dzieję w tutejszym grajdole, że WSZYSTKO jest ważniejsze od zdrowia i życia obywateli. to ja nie wiem doprawdy i już mnie to od dawna nie śmieszy. Tylko wkurwia. Jedni preferują urojone wartości narodowe i kościołowe. drudzy obywatelskie.  A ŻADNI po prostu życiowe. za które przecież płacę latami. sama muszę się szarpać, wydzwaniać, szukać, myśleć. nic dziwnego, że ludzie popadają w deprechę albo się poddają. mam ochotę się zakopać pod kołdrę na miesiąc. to jest popierdolony kraj. na usg tarczycy, termin za rok. i nikt się temu nie dziwi? nikt nie wyprowadza traktorów z obory ani nie pali opon ??? serio ?

[i tu znów kamyczek do ogródka katopato: umiera im rodzina a one pierdolą, że ból uszlachetnia, i cierpienie zbliża do boga. że to mus rodzić w bólach, RODZIĆ, umierać na covid i w ogóle, bo cierpienie miłe jest bogu. 

A KASA kościołowi za pogrzeby].

Wczoraj wszedł ROJST millenium. na Netflix. i osobiście uważam, że Simlat powinien dostać nobla za tę rolę :-) 

 Kończę Służące do wszystkiego i nasze babki Chłopki, one mi wchodzą najwolniej, i to chyba za sprawą Peszkowej. Niestety. pomimo lovania rzeczonej. Zaczęłam Chrześcijaństwo amoralne i  Dygot, choć mam wrażenie, że Dygot Małeckiego czytałam... nie mam teraz siły sprawdzać. (nie szkodzi przeczytam jeszcze raz, przecież czyta Kosior :)

Czułą Przewodniczkę  nadal podsłuchuję po kawałku. i mam już zapakowana kolejną Przędzę. Na półce leżą sobie Kulawe konie, Herrona, po świetnym serialu, postanowiłam posłuchać. Wkurza mnie, że nie ma dwóch ostatnich tomów teatru Wiedźmina do odsłuchania. i takie tam. Już przecież pisałam, że jestem uzależniona. potrafię to samo co przy analogowym (ręcznym)) czytaniu czyli słuchać kilku pozycji na raz i jest gut. coraz bardziej gut. no ale ja mam adhd i w ogóle. mogę kilka rzeczy na raz ogarniać jednocześnie.

aktualnie leżę jednak zakopana pod kołdrą i wypieram chujowy świat.

Właśnie przeczytałam o Collegium humanum, bo jakby wcześniej nie zauważyłam dowcipu, u Rybeńki. no to sprawa się wyjaśniła, skąd tylu idiotów doktorów, profesorów ... i w ogóle skąd tyle udyplomowanych członków spółek skarbu państwa. No i jak wy wyznawczynie i wyznawcy możecie popierać te ZAPLANOWANĄ MACHINĘ KŁAMSTWA I ZŁODZIEJSTWA?? TEN ZAPLANOWANY HANIEBNY OSZUKAŃCZY PROCEDER NA WSZYSTKICH SZCZEBLACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO ??

ps

jak to jest, że jednak muszę tłumaczyć, że nie mogę pluć, kaszleć i smarkać na dzieci w szkole, że muszę natychmiast na zwolnienie lekarskie, że nie mam przywileju brania urlopu, kiedy mi sie zachce...

35 komentarzy:

  1. Oj, duzo tego zlego na jednego. Zdrowiej na tym zwolnieniu i rozwaz moze rozszerzone zwolnienie zwane zwolnieniem zycia. Moze to przyniesie tez ulge?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwolnieniem " z życia, czy emeryturą ;-))

      Usuń
    2. ulge by mi pezyniosło wyjechanie stąd ....daleko

      Usuń
    3. Zwolnieniem, spowolnieniem zycia. No nie, zwolnienie z zycia to Ci jeszcze nie grodzi dlugo, emerytura zapuka do drzwi szybciej niz sie spodziewasz. Bo ten czas tak ... galopuje.
      Co do wyjazdu nie umiem sie ustosunkowac, ale jak tak twierdzisz to pewno przynosi ulge. Na jakis czas!

      Usuń
    4. jeśli nawet nie mogę spowolnić, to samo zycie i tak mnie stawia w kącie co jakiś czas.

      Usuń
  2. Rojst mnie zachwycil, nie przypuszczalam, ze mlody Holoubek to chodzacy geniusz, ani przez sekunde sie nie nudzilam. Dzisiaj dokoncze trzeci sezon, bo wczoraj musialam przerwac, choc niechetnie. Obsada tez genialna.
    Jak juz mnie zaczelo sie miec na zycie, te dopadlo Ciebie, ale jak w takich okolicznosciach przyrody mozna pozostac zdrowym, stresory nie odpuszczaja, a i wiek robi swoje.
    Zdrowiej!
    Zaden z moich psow nigdy nie mial problemow z dupnymi gruczolami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to masz farta, obie moje sunie mają problem z gruczołem, i to niestety jest problem bardzo ŚMIERDZĄCY. i kłopot a gdy w czas nie zareagujesz to możesz doprowadzić suke do tego co stało się naszej Ciri. i jeszcze musi schudnąć.

      Usuń
    2. co do Rojsta, zobaczyłam cały drugi sezon tytułem przypomnienia i dobrze, bo sie jednak fabuła zazębia bardzo. tak młody Jan Holoubek jest wybitny. Polecam ci bardzo DOPPELGÄNGER. SOBOWTÓR.

      Usuń
    3. Jest na Netflixie? A nawet jesli, to nie zawsze polski pokrywa sie z niemieckim.

      Usuń
    4. chyba nie na Netfixe ale gdzieś jest, bo widziałam. to pewnie będzie niedługo. śledź. Warto.

      Usuń
  3. Miałam dokładnie tak samo z Peszek. Ona to po prostu źle czytała.

    Może faktycznie zamiast lekarza to psycholog by cię lepiej wyleczył?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nosze sie z ta wizyta od lat...i zawsze coś staje na drodze. ale czas się wreszcie zebrac dokupy.

      Usuń
  4. Ech ja po wizycie w laboratorium, za dużo pisania, więc zostawię to na później…
    Jestem dziś od rana w trybie ekspresowym i właśnie padłam, a za 40 minut jadę po dzieci…
    Ze wszystkim się zgadzam, tylko nie z tym, żeś chora! Coś wczoraj mnie uderzyło odnośnie fanatyków pisdzielców, ale wyleciało mi z głowy, wiem tylko jedno, zero szacunku dla tych ludzi. Kropka.

    Zdrowiej😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja przytulam mocno i życze siły i przyjemności samych Roxy :-)
      nie przemęczaj sie, uważaj na siebie i ja nie wiem skąd u Ciebie ta siła. której ci zazdroszczę.

      Usuń
    2. To siła psyche, która napędza fizjo… anemia poszła precz i jest skutek. Tylko że to krótkotrwałe- właśnie leżę i nie wiem czy wstanę. I pamiętaj, ja może robię 5-10% tego, co Ty i inni Serio, i pomiędzy poleguję. Nawet nie sprzątam… moja aktywność jest pozorna…
      I jeszcze jedno. Zbyt dobrze pamiętam skutki chemii, które nie pozwalały mi nawet pójść do łazienki umyć zęby, myłam w misce w łóżku… dlatego póki mogę i obym mogła do końca…

      A Ty jesteś chora, więc nie dziw się sobie. Bo nawet zwykłe przeziębienie może człowieka pozbawić wszelkich sił 😘 Pomijam już te stałe dolegliwości- jak długo trwają, to organizm słabnie, głowa też.

      Usuń
    3. łeb mus mi wietrzyć raz w czas...i ja chyba nie mam silnej psyche ..chyba
      Roxy wierze, że dasz rade oby tak do końca tej chemii. pomalutku. i odpoczywaj.

      Usuń
    4. bo wiesz mnie napędza każdy wyjazd, nowe miejsca, przygody...odkrywanie, poznawanie, a nie rutyna, rutyna mnie zabija powoli. teatr mnie nosił po świecie.

      Usuń
  5. Rojst mówisz? No dobra. Do Filipa nie trzeba mnie namawiać. Leż, wygrzewaj się i NIKOMU się z tego nie tłumacz. Masz prawo chorować i tyle. O fabryce elyt od siedmiu boleści nic nie powiem, bo szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, skąd się wzięła nagle ta moda na chłopstwo, służbę i tym podobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie zaczeto o tym pisać. Bo wszystkim się wydawalo że Polska w 90 procentach szlachtą ijej potomkami stała i stoi.

      Usuń
    2. to dobrze napisana literatura jest i bardzo POTRZEBNA. społeczeństwo ma zaburzony obraz dwudziestolecia międzywojennego. że tylko artyści, bohema, wolność i takie tam a przecież już wtedy Boy z Krzywicką pisali co pisali. i takim Reflektorem w mrok. powinno być lekturą w szkole. a historię należy też skomponować na nowo.

      Usuń
  7. Moja "druga połowa" w pracy robi karczemne jazdy na pół szkoły, gdy jestem chora. Co nawet zabawne jest, bo ani ja od tego nie zdrowieję, ani bardziej nie choruję, a jej się żyłka napina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A Rojsta to nawet ja oglądałam i zamierzam obejrzeć Millennium😊
    Dużo złego na jednego, brak słów, cierpienie to zło i, według mnie, rodzi najgorsze uczucia: złość, bezradność.
    Politycznie i artystycznie tylko powiem, że tacy bracia Golec w trąby dmacy dostali od PiSu 40 milionów za promocję regionu! A artyści z nich jak z koziej dupy trąby właśnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnych uczuć...

      Usuń
    2. dokończę ...nie mam żadnych uczuć i zrozumienia dla tych katoliczek

      Usuń
    3. chyba sie golcom ta pisdzielska propaganda nie przysłuży...ale co zgarnęli hajsu to zgarnęli, zresztą nie tylko oni.

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że czujesz się już lepiej. Mentalność ludzi, nie wszystkich oczywiście, w kraju nad Wisłą, wciąż mnie zaskakuje, we wszystkim masz rację. ROJST - świetny. A co do tego uniwersytetu i jego absolwentów, bo to rzutuje na innych również, to jakaś paranoja, człowiek studiuje 4 lata, a tam ludzie w kilka miesięcy to samo dostają. Mnie rozbawiły dyplomy piłkarzy, jeden to nawet dwa magistry, teraz okazuje się, żeby dobrze kopać, trzeba mieć papiery... Co też nie daje gwarancji, jak w polityce. Hehhe, buta i bezczelność, tupet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chamstwo, złodziejstwo i kryminał !!! człowiek studiuję pięć lat a na dwa magistry to studiowałam 1O lat !! nie powiem, że bez przyjemności ale do cholery. napisałam dwie prace magisterskie. zrobiłam spektakl dyplomowy...wpierniczyłam w chuj kasy...

      Usuń
    2. no właśnie, a tu wystarczyło, że żona piłkarza spotkała się z wykładowcą na stadionie... hehe

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....