piątek, 1 marca 2024

a teraz uważka ? Vampiryna. idupa papieża.

Apdejt. oglądam pogrzeb Navalnego ....i płaczę sobie.

Sobie bredzę internetowo. sobie szukam swojej niszy. sobie piszę a muzom. choć odzew jest bardzo przyjemny. ale czasami bywa naprawdę nieprzyjemny...

Prawdopodobnie baba, anonimowa baba z wąsami do mnie pisze czasem a czasem jakiś męski oblech, prawdopodobnie oboje na emeryturze. dla obojga wiek i emerytura są bardzo WAŻNE prawdopodobnie, ważne bardzo, bo ciągle o tym mi piszą, cięgiem. że emerytura i emerytura i ile to ja mam lat. rozważają. No mam tyle lat na ile się czuję a do emerytury mi jeszcze daleko (i tu się spodziewam zmasowanego ataku)))) w dniu dzisiejszym. 

(pisownia oryginalna)

"Słuchaj no że

daj se lepiej spokój z tą całą szkołą. Narzekasz, smęcisz i pierdolisz coraz większe smutki. Jak sie czyta te twoje płaczliwe teksty, to przykro czytać. Jak ty się musisz męczyć w tej szkole-a tak liczyłaś na większą kaskę, a tu chujnia...-kto cię tam ceni?
Teraz uważka..."

i w tym miejscu się musiałam zatrzymać, bo zdumienie wielgie mnie ogarnęło na ten styl ))) w którem do mnie przemawia.

... i dalej jest już tylko gorzej. znaczy no czuć naftaliną. w garsonce i jakimś poważnym problemem. i to jest ktoś zainteresowany mi dokuczyć osobiście, bo przecież wie, że moderuję. i nikt poza mną nie przeczyta tych obrzydliwych wypocin. 

"W każdym razie to jest wszystko bardzo fe.
A do tego napisane nie krwią, a gównem, bardzo źle.
Ja nie chcę tego, nie, nie, nie!'
witkacy

Przyszło mi do głowy, po przeczytaniu postu u Rybeńki. że jednak się pozabijamy, jakby co. że dopiero by się działo, gdybym nie moderowała. bo ludzie fstydu nie majom. i że każdemu wolno i to przypierdolić za darmo. he he. no nie za darmo. bo ja pamiętliwa jestem.
TO jest mój blog, moje miejsce i moja sprawa i zacytuję wierszyk, bo mi sie pewna trauma przypomniała (związana z obrażonym byłym): mój ulubiony DO przyjaciół gówniarzy ...

Kto się za ten wiersz obraża, ten się sam za gówniarza uważa...

*Witkacy oczywiście (ten to dopiero musiał być rozczarowany ...)


w parafrazie: Kto się za ten blog obraża, ten się sam za gówniarza uważa. :-)

**

Onet podaje stenogramy podsłuchów obajtka

i krew mnie zalała, choć postanowiłam mieć wywalone. i niedobrze sie czuję więc nie będę sobie dokładała. a tu takie kfiatki wkurwiające:

Za rządów Zjednoczonej Prawicy CBA podsłuchiwało i nagrywało rozmowy telefoniczne Daniela Obajtka — ustalił Onet. Poznaliśmy kulisy prowadzonej wobec prezesa Orlenu operacji specjalnej, mamy także stenogramy jego rozmów, które znajdują się w materiałach specsłużb. To historia jak z powieści sensacyjnej. Jest w niej słynny handlarz bronią — ten sam, od którego Ministerstwo Zdrowia kupiło trefne respiratory. Są puste loty wynajętego przez Orlen boeinga do Chin i z powrotem, co mogło kosztować aż milion dolarów. Jest nawet papież, któremu Obajtek w pandemii zawiózł wyposażenie ochronne, jakie miało trafić do polskich szpitali. Agenci CBA chcieli, żeby za udokumentowane podsłuchami nieprawidłowości Obajtek dostał zarzuty. Włos mu z głowy nie spadł. Oto kulisy tajnej operacji CBA o kryptonimie "Vampiryna".

duda nasz pożalsieboże prezydencina wpomagał papieża i bogaty watykan odejmując własnym obywatelom ?? moje pieniądze szły na poratowanie tyłka głowy obcego państwa, bez mojej zgody, dla mnie nie było, bo papież dostał tiry warte 3 miliony: 

  • Wart ponad 3 mln zł sprzęt ochronny kupiony od handlarza bronią został przez Obajtka wysłany do Watykanu, bo papież poprosił o taką pomoc prezydenta Andrzeja Dudę. Według prowadzących inwigilację agentów CBA mogło to być złamanie prawa
  • Z analizy CBA: "Transport do Watykanu miał się przysłużyć w kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy"
    serio? 

    [a pan papi
    eż, to nie powinien jako pierwszy w podskokach zapierdalać do komnat ojca swego ?? co ?]

*Witkacy

dla tych co wiersza nie znają:
Przeglądam w myśli wszystkich mych przyjaciół twarze
I myślę sobie, och, psiakrew! czyż wszyscy są gówniarze?
Ach, nie! Jest kilku wiernych, z tymi pojechałbym nawet do Kielc.
A reszta? Ach, reszta, to jest gówno, proszę pani, wprost na szmelc.
Pytacie mnie, czemu do Kielc, a nie do Afryki lub na Borneo?
O, tam łatwiej przyjacielem być wśród tropikalnych puszcz,
Niż gdy za ścianą woła ktoś: puszcz mnie pan, ach, puszcz,
A pluskwy, ach, nietropikalne, mnożą się jak w aparacie tym "Roneo".
O, tak w ohydnej wszawości małego miastka,
Gdy metafizyk głąb wypiera dowolna wprost namiastka,
Gdzie zamiast uczuć wszelkich są tylko jakieś marne substytuty,
A miłość dają tylko, ach, nieszczęsne prostetuty
(Bo krzywych zabrakło już),
A syf i tryper biegną w krok tuż, tuż,
Gdzie zwykła dorożkarska buda zastąpi wszelkie narkotyki świata,
I gdzie jedyne piękno jest: na zgniłych domkach jakaś, proszę pani
wieczorna, ta tak zwana, ach, poświata,
I to wszystko na tle zupełnej nędzy
W smrodzie u jakiejś gospodyni potwornej wprost jędzy,
W ciągłej niepogodzie, co lepsza jest od słońca,
Bo wtedy wszystko zda się bliskim już, ach, końca -
Tak sobie wyobrażam Kielce, symbol, jako szczyt ohydy,
Jak jakiś Paramount najgorszej małomiasteczkowej brzydy.
A może piękne to jest, ach, miasteczko, ach, i nawet miłe
I niełatwo jest w nim złapać nawet kiłę...
W każdym razie tam przyjacielem być i w tych warunkach
Trudniej jest niż w afrykańskich najpiekielniejszych wprost stosunkach.
Gdy człowiek gębą sra,
A tyłkiem podpatruje obroty gwiazd i mgławic dalekich spirale,
Gdy mu muzyczka skądsiś gra,
A on gdzieś przy powale wydusza miliony pluskwich gwiazd,
Gdy beznadziejność dusi jak ohyda iśmierdząca zmora,
Gdy człowiek sobie siebie widzi jak cuchnącego własnym sosem, ach,
potwora -
Może to wszystko przejdzie, ach, a może nie,
W każdym razie to jest wszystko bardzo fe.
A do tego napisane nie krwią, a gównem, bardzo źle.
Ja nie chcę tego, nie, nie, nie!

I nie chcę, potąd mam już ich,
Przyjaciół mych, gówniarzy tych.
Wolę bydło wprost, koty, nie mówiąc o psach,
Robaki, pluskwy, jakieś automaty,
Nawet takie, jak na stacjach, choć bez twarzy,
Co nie mają ni mamy ni taty,
Bo wiem, że kot nie kłamie miaucząc,
A pies swym szczekaniem,
Że krowa mi nie siknie witriolejem w pysk, tylko mlekiem,
Że pluskwa... ale szkoda gadać, proszę pani,
Że świat się roi od drani.
Że, gdy, na przykład, w automat włożę groszy pięć,
To wyjdzie mi na pewno czekoladka,
A nie kłamliwa mowa, brechnia obłudna i już zbyt, wprost nader hadka
W swym śliskim kłamstwie,
W zaczajonej za nim złośliwości, chęci krzywdy
I zlekceważenia, ach, i zwykłym chamstwie.
Automat nie będzie obśliniać mnie i dusić aż do bólu rąk mych z czułości,
A potem za plecami, albo i przed, to wolę nawet już, robić małych
obrzydliwości,
W imię jakichś urojonych zalet i cnót
Czekając na swego wniebowzięcia już za życia cud -
Bo on jest taki dobry, ach, i doskonały,
Że nie wiadomo już, czy nawet on oddaje kały...
Może on nie sra i nie robi pipi,
Tak, ścierwo, doskonały jest,
Że w samo piękno zamienia się jego najpospolitszy gest:
Jakieś dłubnięcie w nosie,
Czy umazanie ręki w jakimś własnym sosie,
Co lepszy jest od majonezu,
Gdy organ, co go wydaje, piękniejszy od świątyni Diany jest z Efezu...

I tak nie znoszę w ogóle obłudnych gówniarzy,
Ale gdy mymi przyjaciółmi jeszcze śmieli być
I potem się zdemaskowali
- Tym gorzej, jeśli się w gówniarstwie swym tak długo dekowali -
To taki mnie porywa wstyd, że mi jest z tym wprost nie do twarzy!
Precz ode mnie, gatunku wraży!
Niech mi się nie śmie żaden z was nawet śnić,
Bo będę pluć jak Arab i bić!
Niech mi się o nim nigdy więcej najlżej nawet nie zamarzy,
Bo wszystkich razem w kupie
Zwalę czym popadło - dla ekonomii - po olbrzymiej wspólnej dupie.


57 komentarzy:

  1. A najśmieszniejsze to, że posiedzenie najprawdopodobniej w ogóle o tym transporcie nie wiedział. Wszyściutko poszło w Rzym, dla biednych najpewniej, bo ufam Krajewskiemu.
    No bo w Polsce nie ma biednych i potrzebujących, c'nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto to jest Krajewski ?i chcesz powiedzieć, że Papa nie wiedział ??
      w Polsce w czasie zarazy w 2020 roku był najwyższy wskaźnik śmierci na tle innych państw europejskich od II wojny ! i dlatego te bandę kryminalistów, którzy okradali własny naród !! należy skazać. bo są tych śmierci współwinni.

      Usuń
    2. https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jak-orlen-wyslal-do-watykanu-maseczki-wiemy-co-sie-z-nimi-stalo/bqe8n1z?utm_source=t.co_viasg_wiadomosci&utm_medium=social&utm_campaign=leo_automatic&srcc=undefined&utm_v=2&fbclid=IwAR0gEkHcuGSfvtjQyK4oLutngTzRP6R9EW-eVJNAXt4RMwFNzPLaSsDo3T0

      Usuń
    3. ok rozumiem. dzieki.

      Usuń
  2. Najgorsze w tym ogromnym skoku techniki jest to, ze do internetow dobraly sie polskie katoliki, glownie wlasnie nudzace sie w przerwach miedzy nabozenstwami wasate baby, ktore znalazly sobie nowe hobby obrzucania innych uzytkownikow gownem i pomyjami, oczywiscie anonimowo, bo wierza silnie, ze jak sie nie podpisza, to ich nikt nie znajdzie. A to przeciez takie proste, bo w internetach nie ma anonimowosci, kazdy jest podpisany numerkiem ID, ktory az wali po oczach. Porobic screeny, zaniesc na policje i wasata juz ma wizyte w domu, a jeszcze dodatkowo laptoka zabierom albo i smartfona. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano właśnie,
      ale tym straszyłam albo raczej uświadamiałam pewna dake, która podawał moje dane a jest rodo. tymczasem w kraju tutejszym były białoruskie standardy i nikt sie tym nie przejmował. Za to teraz mysle, to sie zmieni.

      Usuń
  3. Cóż, Internet trafił pod chamskie strzechy. A chłop żywemu nie przepuści, jak się żywe napatoczy, nie pożyje se, a juści.
    Głupoty nie wyplenisz, bo jest jak chwast. Wyrwiesz jeden, to na jego miejsce wyrośnie dziesięć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem wiem, niemniej ... chciałobysię, żeby świat był pozbawiony fanatyków. i głupoli.

      Usuń
  4. Jak Ci ten psychofan pisze "Ja nie chcę tego, nie, nie, nie!", to odpowiedź ciśnie się na usta sama: "No to spierdalaj"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-DDD to Witkacy pisze. ...zaraz sprostuje ;-)
      ale reszta się zgadza niech spierdala.

      Usuń
  5. Tu by się psycholog przydał, i tyle. Nawet współczuć nie ma komo, bo jak ktoś chce się w szambie babrać, to droga wolna, byle nie wylewał go u kogoś... Ulży sobie jedna z drugą czy drug taki przeżywając orgazm własnej głupoty, nienawiści i obrzydliwości, myśląc, że komuś dokuczyła. Nie jest w stanie to zrobić, może wkurwić tak, jak wkurwiam się na brzydotę tego świata, na wszelkie śmieci, i tyle! No a czasem śmieję się do rozpuku z tych wąsatych bab.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak psycholog? to już i psycholog nie pomoże na podły jednak charakter...wredny oraz na głupotę i fanatyzm. już się wkurwiam coraz mniej właśnie :-) ale nadal :-( i często nie czytam tych anonimowych wąsatych tylko od razu wrzucam do spamu ale jak sobie czasem przeczytam, to ,,,

      Usuń
    2. ej, no pomóc chcę, bo żyj z taką pod jednym dachem czy innym otoczeniu. Innym pomóc chcę, bo ja to zawsze mogę myszką unicestwić, a inni to w realu się męczą i powstrzymują od wymiotów ;p
      Teatru, wiesz, jeszcze nikt w życiu we mnie nie wywołał takiej reakcji jak pisdzielce i wąsate baby, w sensie, że piszę o nich bez żadnego poszanowania.

      Usuń
    3. Wasate maja psychologow w konfesjonalach i kiedy powiedza, ze orzygaly lewaczke Teatralna jadem, to klecha jeszcze pochwali, ze dobrze tak tej pogance-socjalistce i wtedy wasata ma poczucie dobrze wypelnionej misji.

      Usuń
    4. Fajnie masz. Ja nie mam żadnych psychofanów.

      Usuń
    5. Roxy - no wiem, że sytuację chcesz rozładowac :-)) i we mnie i we mnie kochana...nikt nie wzbudził chyba aż takich złych emocji. a miałam do czynienia z różnymi gnidami w zyciu.

      Usuń
    6. Pantero, ano właśnie fanatyzm jest najbardziej FUj ze wszystkich FUJÓW.

      Usuń
    7. eee nie wierze. na pewno cos tam miałaś albo się szykują ;-))
      ja wolałabym nie mieć ...

      Usuń
    8. powyżej, to było do FRAU Be ;-)

      Usuń
  6. Gdzie kto te
    ę garsonkę na Tobie zauważył😄
    Łatwiej kochać się z daleka, najlepiej z innego kraju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale gupie nie? ja i garsonka i ...niedjabuk wąsy no plissss

      Usuń
  7. A transport do Watykanu miał najpewniej nastawić przychylnie księży, którzy z ambon wyraźnie mówili, który kandydat jako prezydent będzie bronił suwerenności kraju i rodzin złożonych z heteryków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teatru, moje komentarze chyba utknęły w spamie.

    OdpowiedzUsuń
  9. no pewnie, nie mam wątpliwości i chyba nikt ich nie ma. kolejny przekręt pod dyktando partyjne NASZYM KOSZTEM i tu chodzi o sprawy życia i śmierci. nie ma żartów. już to napisałam wyżej, że w Polsce w czasie zarazy w 2020 roku był najwyższy wskaźnik śmierci na tle innych państw europejskich od II wojny ! i dlatego te bandę kryminalistów, którzy okradali własny naród !! należy skazać. bo są tych śmierci współwinni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, a ja myślałam, że tylko ja płaczę, oglądając pogrzeb Nawalnego. Aż mi wstyd było. Taka ,,rozklejona" nie byłam od lat. Na kilku rodzinnych pogrzebach nie płakałam. A dzisiaj łzy poleciały. Bardzo mi go żal i tych ludzi, którzy przyszli, ryzykując życie swoje i rodziny, i matki, dzieci, żony. Nas mi żal- Europejczyków. Pozwoliliśmy na takie bestialstwo i jeszcze zapłacimy za to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się co wstydzić wrażliwości i smutku...tylko płakać można w takiej sytuacji gdy sie słyszy co te skurwysyny robiły jemu i rodzinie i gdy sie widzi tych odważnych ludzi, którzy przyszli oddać hołd.

      Usuń
  11. Frau, no Ty jak zwykle pchasz się tam, gdzie nie trzeba :-P

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze Witkacy nie doswiadczyl mediow spolecznych. Skrzyłby sie jezyk pisany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Teatru!!! Cud! Tylko sie wypowiedziałam, już dostałam zalew komplementów podobny do tego, o którym napisałaś. Czyżby ten sam psychofan?
    Wprowadzam moderację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie żaden cud kochana, menda siedzi tu czas cały i czyta oraz komentarze też ..wpisy tej kreatury są z 22 lutego. także podpadłas ;-D

      Usuń
    2. oraz sporo dzieje sie w komentarzach
      pościk pitu pitu o ptaszkach a w komentarzach jad pomsta wredota i chujowizna.

      Usuń
    3. To dosyć znamienne dla tych, których zawiść zżera. O wszystko.

      Usuń
    4. no, nawet nie wiesz kiedy i za co podpadasz pod psychoanalizę :-DDD

      Usuń
  14. Wprowadziłam moderowanie, bo przypałętała się menda i wyrzuca z siebie gówno, jakby niczego innego nie miała w sobie. Miejsce ekskrementów jest w toalecie, a nie na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i słusznie. nie jest to moderowanie takie znów przykre.
      Trudno menda nie zdała, wywalili ją z liceum albo jest zaledwie po zawodówce ;-D i się teraz będzie wyżywać na szlachetnych przedstawicielkach szlachetnego zawodu )))))))))))))))))))))))

      Usuń
    2. Najgorzej, kiedy u kogoś występuje zjawisko wyżej srania od dupy mania.

      Usuń
  15. Oczywiście menda jest odważna, bo anonimowa :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie taka znów anonimowa ... jak ci już pisałam kilka typów mam ;-) i Ty też masz.

      No i spoko, przyjdzie raz w czas cos tam z siebie wydali i myśli, że jest w stanie kogokolwiek obrazić albo , że człowiek inteligentny czegoś o sobie nie wie.
      ja nie z tych co czują się oczerniane (obuchacha) z byle powodu.
      ja z tych co to mają to serdecznie w dupie.

      Usuń
    2. Wiesz, wyspałam się i nawet moderować mi się odechciało.

      Usuń
    3. pożyj i zobacz co sie będzie działo...może jej przejdzie :-0
      choć ze swojego podwórka wiem...że rejczel systematycznie

      Usuń
  16. Jak się człowiekowi troll blogowy zagnieździł, to znaczy, że coś robi dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty wiesz Moniko, Że masz rację no właŚNIE tak NALEŻY MYSLEĆ :-) DZIEKUJĘ.
      niemniej od czasu do czasu mam nieodpartą chęć pokazać kawałek tej garsonki z wąsem. objawić poziom a raczej jego brak...

      Usuń
    2. @Teatralna, powiedziałabym, że mój troll to jest nawet pewien rodzaj komplementu. Nie wchodzę w polemikę, ale prawie mnie wzrusza, że klika, chce mu się i potem czeka na reakcję (raz nieomal odpowiedziałam, że nie mogę przestać prowadzić bloga, bo co by ona wtedy robiła ... ale trzymam się zasady, że osobom niepodpisanym nie odpowiadam, więc CUSZZZZ :D).

      Usuń
    3. życie byś jej zrujnowała, czym by żyła biedna ułomna istota, skupiona na życiu nieswoim. komu by prezentowała swoje ograniczenia ??

      Usuń
  17. JA pojechałąbym z TOBĄ wszędzie, nawet gdybyś była w garsonce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (buźka pokraśniała z radości) Roma jesteś więc typem przyjaciela, przyjaciółki w zasadzie, który sie nadaje :-) według Witkacego i uściskuję za to.
      ale ja w garsonce?? obobrze wszechmogący
      pozdro

      Usuń
    2. taa... A gdyby Teatralna zapuściła wąsy? :-)

      Usuń
    3. Zapuść wąsy do tej garsonki!

      Usuń
    4. a weź przestań nawet tak nie myśl oraz dementuję wieści, że mi w ogóle wyrastają :-P

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy blog! Na pewno będę częściej odwiedzać. Zapraszam też na mojego nowego bloga - mylifeline.

    OdpowiedzUsuń
  19. O raju, Ty też masz ten zwiędły już kwiat blogowych trolli u siebie, ja nie ujawniam wiadomości trolli, którzy od czasu do czasu przypominają sobie o moim istnieniu, ale widzę, że to podoby język, oni tak mają, pomijam ich, we wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to widać, że zwiędłe z wąsami mają Problem z określoną grupą blogerek w zasadzie :-)
      no i myslę, że często sie biorą z takich miejsc, ktore zachęcaja do okładania sie i stamtąd migrują do znienawidzonych żeby indywidualnie dokopac...
      nie cztam nawet od razu do spamu ale czasem...hmmm
      można postawić diagnozę, skoro im to idzie tak letko

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....