sobota, 2 marca 2024

"Pewnego dnia się spotkamy..."

"Pewnego dnia się spotkamy..."

"Jestem pewna, że pewnego dnia się spotkamy. Mam dla ciebie tak wiele nieopowiedzianych historii i tak wiele piosenek zapisanych w moim telefonie, głupich, zabawnych i ogólnie, szczerze mówiąc, okropnych piosenek, ale są o nas i tak bardzo chciałam pozwolić ci ich posłuchać. I tak bardzo chciałam patrzeć, jak ich słuchasz i śmiejesz się, a potem mnie przytulasz. Kocham cię na zawsze. Spoczywaj w pokoju" — czytamy w poście Julii Nawalnej

Wczoraj był ciężki dzień. chujowe niusy obciążyły go nadmiernie. ale to każdy wie. Navalny i katastrofa drogowa w Szczecinie. 

***

 Jako, że kaszel mną już, aż tak nie targa, z częstotliwością 100razy na godzinę. choć noc była jednak ciężka. mogę zrobić zdjęcia. tego co przywieźliśmy z wysp. nie wszystkiego, gdyż część  sprezentowaliśmy. batik wisi na drzwiach tarasowych a jego zdjęcie jest z lewej strony na blogu. pozostały korale i bransolety oraz koszyk i pierścionek ... 

[a sukienkę jedwabną następnym razem pokażę, gdy się w nią odzieję]



moje ulubione cipki na rękę, na nogę i naszyję 



pierścionek z drewna w pajęczynkę i bransoleta z kokosa

i trzy korale ze skręconych sznurów koralików

uwielbiam takie kosze mam już kilka, ten jest najmniejszy.

no jest jeszcze biżu Naczelnika, który też nosi wisiory i bransolety.

Po tych tabletach wyraźnie mi lepiej. i tak obie doszłyśmy do siebie. prawie. mnie jeszcze zostało troszkę... 

pobieram Rdzę, Małeckiego.




29 komentarzy:

  1. Ja jestem sroka, więc na biżuterię moje oczy rzuciły się zachłannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja bardzo lubię biżuteria wszelką a już etniczną surowa to bardzo bardzo.

      Usuń
    2. Owszem, etniczna też jest spoko. Każda jedna - byle nie zawierała kości i czaszek.

      Usuń
    3. No tak każdy ma jakieś tam swoje preferencje😁

      Usuń
  2. Pachna plaza, morzem, sloncem i wiatrem te ... kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponbuk Cię pokarze za byki ortograficzne, uczycielko. A sukienkę pokaż, jak najszybciej. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam. Chora jestem i ślepa. Poza tym już mnie pokarał błędami ort🤣🤣🤣🤣

      Usuń
    2. No tak. Niezbadane są wyroki boże itp....

      Usuń
  4. Ty Teatralna, ja myślę, że mam pierścień dla Ciebie, kiedy patrzę na Twoje biżuty. Podejrzewam, że Ci się może podobać, a mnie on już nie pasuje do stylu życia. Napisz do mnie - moje namiary są na profilu , to Ci wyślę zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze mna jest inaczej, bizuteria podoba mi sie, ale na kims, sama mam sporo, ale nie nosze, bo mi przeszkadza. Ledwie toleruje na sobie kolczyki i od roku smartwatch, ale to raczej przyrzadzik niz bizut. Ale uwielbiam kobiety z (nawet nadmiarem) fajnej bizuterii, ktora nosza tak od niechcenia i nonszalancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam.tak czas że niczego nie nosilam😱na szczęście krotki😁 i rozumiem cie doskonale. Latem noszę dużo...za dużo

      Usuń
  6. Ja w ‚takich’ miejscach chcę wszystko i to jest straszne, bo nie umiem wybrać.
    Nawalny wyprowadził ludzi na ulicę ale zaraz ich zastraszą, uspokoją, zamkną. Szkoda ludzkiego życia. Ja się tylko zastanawiam, czy na tym świecie nie ma jakiegoś snajpera z fantazją…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest teoria wynikająca z historii że zarówno cara jak i Stalina może pokonac tylko dwór...

      Usuń
    2. Ok, trzymam kciuki za lokalsa z fantazją zatem

      Usuń
    3. :-)Dreamu za dworaka snajpera z charakterem i koneksjami

      Usuń
  7. Rasta barwy widzę 😊lubię takie klimaty, małżonek też bransoletowy.
    Pierścionki często powodują u mnie alergie kontaktowa, obrączka też, ale szyję i nadgarstek lubię okręcić i to nie ma być delikatne. Ani złote.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obok wisiorow korali i bransolet Noszę glownie pierścionki srebrne ale i zlotem nie pogardze. Mialam piekny po babce Antoninie trumniak. Lubie duze z kaminiem.ale tez srebrne obraczki. Teraz nosze piekna z kaplicy Rosslyn. Kolczyki obowiązkowo i lubię artystyczne odjechane. Srebrne Duże. Ale mam też złote w starym stylu. W sumie sporo tego i na różne okazje i w różnych klimatach. Mam też sznur pereł krotki. bardzo lubię etno.ze stepów,z Afryki od berberysów plemienna.

      Usuń
    2. Teraz na codzień noszę na szyi jedna cipke z koralikami rasta i kilka bransolet zaciąganych w tym rasta.plus srebrne. zapominałam zdjąć na lotnisku i mnie ....zgarnęli i obmacali bo dzwoniłam.

      Usuń
    3. Latem noszę na lewej nodze na kostce jedna albo dwie...

      Usuń
    4. Fajne te Twoje zdobycze, ja.w domu zdejmuje wszystko poza kolczykami, mam ich sporą ilość w uszach, na.cp dzień tylko kółeczka, są najzdrowsze i płatek uszny się wietrzy, ale na specjalne okazje wjeżdżają i jakieś jedne odjechane, np.. fuksjowe pióro zwieńczone.trupia główka.ze.srebra😀

      Usuń
    5. Kolczyki zdejmije na noc ale nie wszystkie.

      Usuń
  8. Najs biżu ale nie wiem co bym nosiła z tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie twoja bajka. Może ta kokosową i w cipki😁na pierwszym zdjęciu obok kokosowej jedynie taka wąska delikatna bardzo ładna.

      Usuń
  9. Mało biżu jestem… i jak założę ( 2 bransoletki, dwa pierścionki, wisiorek) to nie ściągam, a jak ściągnę to tygodniami nie zakładam. Teraz mam etap nie zakładania, choć akurat przed szpitalem założyłam łańcuszek z wisiorkiem od OM i nie zdjęłam… Lata temu złoto, od wieków srebro jak już.. Podoba mi się biżuteria i owszem jako dzieło sztuki😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to jak a mało biżu, to Ty bardzo dużo nakładasz :-o
      i ja traktuję biżu jak dzieło sztuki, dosłownie, nie musi wisieć na mnie ;-)
      i miewam etapy, że nic nie noszę ale kompletnie. natomiast zazwyczaj gdybym nie miała, to bym sie czuła goła hehe

      Usuń
  10. No widzę, że masz cipki na każdą okazję, lubisz, to miej przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....